Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه از لایروبی و بازگشایی ۵۰ کیلومتر از رودخانه‌ها، کانال‌ها و مسیل‌های استان خبر داد و گفت : لایروبی این نقاط از اردیبهشت امسال آغاز شده و همچنان استمرار دارد.

او گفت : لایروبی انجام شده در شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، صحنه، هرسین، سنقروکلیایی و گیلانغرب انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: لایروبی رودخانه‌ها یکی از مجموعه اقدام‌های مورد نیاز برای حفاظت، ساماندهی و کنترل سیلاب است که صرفاً برای رفع انسداد‌های ایجاد شده در مسیر تخلیه رودخانه‌ها به پایانه خود کاربرد دارد.

او افزود: برهمین اساس شرکت آب منطقه‌ای در راستای اقدام‌های پیشگیرانه نسبت به انجام این مهم در فصول غیرزراعی اقدام کرد تا با آینده نگری از بروز خسارت در فصول پر بارش جلوگیری شود.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست منابع آب نقاط رودخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی کنار گذرهای شیراز از صبح امروز

مدیر روابط عمومی و سخنگوی شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک، صبح دیروز به دلیل بارندگی و افزایش حجم سیلاب بمنظور حفظ ایمنی شهروندان مسدود شده بود که صبح امروز ضلع شمالی این مسیر از غرب به شرق باز گشایی شد.

رضا جاویدی افزود: ضلع جنوبی این کنار گذر هم که مسیر شرق به غرب گلان شهر شیراز را پوشش می‌دهد، تا یک ساعت دیگر باز می‌شود.

او علت بسته بودن مسیر جنوبی این کنار گذر را طغیان آب رودخانه خرم رود شیراز و ورود گل و لای به کنار گذر این مسیر اعلام کرد و افزود: با حضور نیرو‌های شهرداری، تمییز کردن و شستشوی این مسیر از صبح امروز آغاز شده و تا یک ساعت دیگر بازگشایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • نارضایتی شهروندان تهرانی از لایه روبی نشدن مسیل رودبار + فیلم
  • بارش برف و باران در راهِ استان
  • تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟/ ارتقا و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در استان
  • ارتقاء و لایروبی ۱۲۳ حلقه چاه آب شرب در سیستان و بلوچستان/ تنش‌های آبی سیستان و بلوچستان چگونه مدیریت شد؟
  • کشاورزان نسبت به شخم اراضی شالیزاری و لایروبی انهار اقدام کنند
  • ۲۹ هکتار از حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • بیش از ۲۹ هکتار زمین در حریم رودخانه‌های خراسان شمالی رفع تصرف شد
  • بازگشایی کنار گذرهای شیراز از صبح امروز
  • پیشرفت ۶۰ درصد لایروبی جاجرود در محدوده شمیرانات
  • لایروبی ۳۱ درصد انهار کشاورزی اصلی در گیلان