Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:01:07 GMT

شهردار جدید سروآباد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۶۱۵

شهردار جدید سروآباد معرفی شد

آئین تودیع و معارفه شهردار سروآباد روز شنبه با حضور فرماندار سروآباد و اعضای شورای اسلامی این شهر در سالن جلسات فرمانداری سروآباد برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سه ماهه ستار عبدی سرپرست شهرداری تقدیر و سالار محمدی به عنوان شهردار جدید سروآباد معرفی و منصوب شد.

فرماندار سروآباد با تقدیر و تشکر از خدمات سرپرست شهرداری سروآباد بر لزوم حمایت از شهردار جدید این شهر تاکید کرد و گفت: حل مشکلات مهم شهر و شهروندان باید در اولویت کاری شهردار جدید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیار میرزایی افزود: سروآباد یکی از شهرهای کوچک کردستان است که دارای شهروندانی مهمان نواز، خونگرم و انقلابی و متدین بوده که خدمتگزاری به آنها افتخاری بزرگ است.

وی یادآور شد: شهرداری سروآباد به عنوان مرکز شهرستان هم اکنون با مشکلاتی نظیر کمبود فضای سبز، نبود پارک مناسب، درآمد ثابت و بدهی‌های معوقه روبه‌رو است که انتظار می رود شهردار جدید با تعامل و همفکری با مجموعه شورای اسلامی و سایر ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

به گزارش ایرنا، سالار محمدی از نیروهای بومی و اهل روستای احمدآباد بخش مرکزی شهرستان سروآباد دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است.

فرزاد اخترکاوان شهردار سابق سروآباد در هفتم مهر ۹۷ به عنوان شهردار سروآباد معرفی شد اما بعد از ۹ ماه خدمت از سمت خود استعفا کرد و از آن زمان تاکنون شهرداری سروآباد به صورت سرپرستی اداره شده است.

شهر سروآباد مرکز شهرستان سروآباد دارای پنج عضو اصلی شورا اسلامی و ۲ عضو علی البدل است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها فرمانداری سروآباد کردستان سروآباد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری سروآباد کردستان سروآباد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور فرمانداری سروآباد کردستان سروآباد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی سعید صادقانی را به عنوان «سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای» منصوب کرد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به سعید صادقانی آمده است:

«با عنایت به لزوم نظارت بر حسن اجرای طرح‌های توسعه شهری و فرایندهای مرتبط با تغییر کاربری، بنا به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری به موجب این حکم جنابعالی را که فردی متعهد متخصص و صاحب تجربه در حوزه شهرسازی و معماری هستید، به سمت سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و با بهره‌گیری از نظرات صاحبان اندیشه و با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در ارائه خدمت صادقانه متواضعانه و بدون منت به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از ظرفیت همکاران و کارشناسان متخصص در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747510

دیگر خبرها

  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود