Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@13:32:01 GMT

استراماچونی حرف آخر را زد؛ خداحافظ استقلال

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۶۱۸

به گزارش ایلنا، آندره آ استراماچونی که بعد از مشکلاتی که برای انتقال مبلغ قراردادش وجود داشت با فسخ قراردادش ایران را ترک کرد، طی روزهای اخیر با تلاش مسوولان عالی رتبه سیاسی و ورزشی در کانون شایعات مربوط به بازگشت از تصمیمش قرار داشته است. با این حال او دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه همسرش از پایان کار خود برای بازگشت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های استراماچونی:

با توجه به انتشار چندین خبر اشتباه و گمراه کننده در روزهای گذشته در برخی رسانه ها و همچنین در سراسر جهان، می خواهم یک سری مسائل را شرح دهم و روشن کنم:

از زمانی که من مجبور شدم تهران را ترک کنم، بعد از گذشت بیش از 5 ماه که در آن سعی کردم همه مشکلات را به طور دوستانه با مدیریت فوق العاده باشگاه حل کنم. من هر روز تلاش کردم راهی پیدا کنم برای برگشتن و شروع دوباره کار با استقلال ، بازیکنانم و از همه مهمتر برای شادی هواداران محبوب آبی پوش

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • بازگشت چند تیپ از ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی از نوار غزه
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند