Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@16:54:25 GMT

استراماچونی:سعی کردم مشکلات را دوستانه حل کنم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۶۴۹

استراماچونی:سعی کردم مشکلات را دوستانه حل کنم

به گزارش خبرنگار مهر، آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: باتوجه به انتشار چندین خبر اشتباه و گمراه کننده در روزهای گذشته در برخی از رسانه ها در ایران و همچنین در سراسر جهان می خواهم یکسری مسائل را شرح بدهم و روشن کنم.

وی افزود: از زمانی که من مجبور شدم تهران را ترک کنم، بعد از گذشت بیش از ۵ ماه که در آن سعی کردم همه مشکلات را به صورت دوستانه با مدیریت فوق العاده باشگاه حل کنم، من هر روز تلاش کردم راهی پیدا نکم برای برگشت و شروع دوباره کار با استقلال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه دارد...

کد خبر 4797487 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران ایتالیا تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پیکان تهران تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است

با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 846879 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال در دیداری دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند