Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا کوروش مودت روز شنبه در جشنواره دانش آموزی هفته پژوهش و آیین نواختن زنگ پژوهش در مدرسه زهره بنیانیان اهواز بیان کرد: در خوزستان ۴۰ پژوهشسرای دانش‌آموزی  وجود دارد که مرکزی برای نهادینه کردن و  آموختن فعالیت های پژوهشی به دانش آموزان هستند.

وی گفت: دانش‌آموزان وقتی یافته‌های پژوهشی خود را عرضه کنند به اعتماد می‌رسند و در تولید علم اثر گذار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد:استعدادهای دانش‌آموزان باید توسط معلم‌های خلاق کشف شود و با استفاده از معلم های نخبه و محقق در پژوهشسراها دانش آموزان کارهای تحقیقاتی انجام می دهند.

مودت، با اشاره به تاثیر اولیا بر تقویت فعالیت های علمی دانش آموزان ادامه داد: در کنار حمایت معلمان در تقویت فعالیت تحقیقاتی دانش آموزان ، خانواده ها نیز با دقت و حساسیت خود در تبدیل دانش آموزان به پژوهشگرانی قدرتمند تاثیر گذار هستند.

وی گفت: دانشگاه های خوزستان با حمایت مسئولان در تربیت دانش آموزان پژوهشگر بسیار تاثیر گذار هستند.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز نیز بیان کرد: هدف از نواختن زنگ پژوهش در مدارس ترویج فرهنگ فعالیت های پژوهش محور در مدارس استان است.

غلامحسین خواجه ادامه داد: خلاقیت و پژوهشگری در کنار اخلاق، احترام و کمک به هم نوع در مدارس باید آموزش داده شود و غفلت از هر کدام خسارت زیادی را به همراه دارد.

وی گفت: اگر بتوانیم در مدارس دانش آموزان خلاق و پرسشگر را تربیت کنیم بزرگترین خدمت را به کشور انجام داده ایم.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: با تدوین یک برنامه راهبردی می توان گام های موثری را در حوزه پژوهش برداشت؛ درهای دانشگاه همه روزه به روی دانش آموزان برای آشنایی هر چه بیشتر از فعالیت های دانشگاهی و تحقیقاتی باز است.

در این آیین از ۱۴ معلم و ۱۶ دانش آموز پژوهشگر برتر خوزستان تجلیل شد.

در حاشیه آیین نواختن زنگ پژوهش، نمایشگاه دانش آموزی پژوهش آموزش و پرورش خوزستان نیز با حضور جمعی از مسئولان گشایش یافت.در این نمایشگاه یک هزار اثر پژوهشی و تحقیقی دانشآموزان چهار ناحیه اهواز و شهرستان های حمیدیه و باوی شرکت کردند که ۱۱ غرفه مربوط به دانش آموزان ناحیه ۲ اهواز و بقیه مناطق و نواحی نیز هر کدام سه غرفه را دارند.

۲۳ تا ۲۸ آذر به نام هفته پژوهش نامگذاری شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آموزش و پرورش خلاقیت دانش آموز مدرسه مدیرکل آموزش و پرورش قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره آموزش و پرورش زرین شهر گفت: در این نمایشگاه آثار هنری حدود ۴۰۰ دانش آموز در رشته‌های طراحی دوخت، عکاسی، گرافیک، کامپیوتر و انیمیشن در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.
حمید بیگی با تاکید بر هدایت تحصیلی دانش آموزان در برنامه هفتم توسعه به سمت مهارت‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش، افزود: بیش از ۵۱ درصد دانش آموزان زرین شهری با هدایت تحصیلی در رشته‌های هنرستان و کاردانش در حال تحصیل هستند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • آغاز به کار نمایشگاه هفته مشاغل در هنرستان تربیت زرین شهر
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان گناوه به صدا درآمد
  • زنگ سلامت در مدارس شهرستان بن به صدا درآمد