Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@03:39:52 GMT

شهردار جدید سروآباد معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۷۰۷

شهردار جدید سروآباد معرفی شد

آئین تودیع و معارفه شهردار سروآباد روز شنبه با حضور فرماندار سروآباد و اعضای شورای اسلامی این شهر در سالن جلسات فرمانداری سروآباد برگزار شد.

در این مراسم از زحمات سه ماهه ستار عبدی سرپرست شهرداری تقدیر و سالار محمدی به عنوان شهردار جدید سروآباد معرفی و منصوب شد.

فرماندار سروآباد با تقدیر و تشکر از خدمات سرپرست شهرداری سروآباد بر لزوم حمایت از شهردار جدید این شهر تاکید کرد و گفت: حل مشکلات مهم شهر و شهروندان باید در اولویت کاری شهردار جدید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامیار میرزایی افزود: سروآباد یکی از شهرهای کوچک کردستان است که دارای شهروندانی مهمان نواز، خونگرم و انقلابی و متدین بوده که خدمتگزاری به آنها افتخاری بزرگ است.

وی یادآور شد: شهرداری سروآباد به عنوان مرکز شهرستان هم اکنون با مشکلاتی نظیر کمبود فضای سبز، نبود پارک مناسب، درآمد ثابت و بدهی‌های معوقه روبه‌رو است که انتظار می رود شهردار جدید با تعامل و همفکری با مجموعه شورای اسلامی و سایر ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به رفع این مشکلات اقدام کند.

به گزارش ایرنا، سالار محمدی از نیروهای بومی و اهل روستای احمدآباد بخش مرکزی شهرستان سروآباد دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت است.

فرزاد اخترکاوان شهردار سابق سروآباد در هفتم مهر ۹۷ به عنوان شهردار سروآباد معرفی شد اما بعد از ۹ ماه خدمت از سمت خود استعفا کرد و از آن زمان تاکنون شهرداری سروآباد به صورت سرپرستی اداره شده است.

شهر سروآباد مرکز شهرستان سروآباد دارای پنج عضو اصلی شورا اسلامی و ۲ عضو علی البدل است.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۲ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 استان کردستان تودیع و معارفه دستگاه های اجرایی شورای اسلامی شهرداری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال شهرداری تکاب از بهار طبیعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رزاق محمدی شهردار تکاب گفت: بمنظور استقبال از میهمانان نوروزی شهرستان میادین، بلوار‌ها و ورودی‌های شهر را مزین به نماد نوروزی نموده است.   محمدی افزود: نماد‌ها و المان‌های نوروزی که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر تکاب تهیه شده است توسط کارگران و نیرو‌های واحد زیباسازی شهرداری در میادین و بلوار‌ها و ورودی‌های شهر نصب شد.   وی گفت: دعای تحویل سال، سفره‌های هفت سین، نشان‌های تبریک سال نو، سبزه نوروزی نمونه‌هایی از این نماد‌ها و المان‌ها است.   شهردار تکاب افزود: اقدامات شهرداری تکاب برای استقبال از بهار طبیعت و پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی در آستانه شروع سال جدید همچنان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه شهرداری مهریز برای نوروز
  • همایش جایزه ملی شهریار به مناسبت روز شهردار 
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • اقدامات نوروزی شهرداری شهرکرد در شهرک منظریه
  • دهبکری بم دارای شهردار شد
  • استقبال شهرداری تکاب از بهار طبیعت
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • شهرداری‌های دیلم برای خدمت رسانی به مسافران تلاش کنند
  • کسب رتبه نخست درآمدی شهرداری منطقه ۱۵ در تهران
  • توقیف بیش از ۲۰ دستگاه کشنده در محور مریوان