Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: آموزش بوم‎گردی راهکار مناسبی برای افزایش سطح اشتغال بانوان است.

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: آموزش بوم‎گردی راهکار مناسبی برای افزایش سطح اشتغال بانوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهناز موحدی اظهار داشت: توسعه این طرح می تواند برای کاهش نرخ بیکاری زنان و کمک به بهبود وضعیت اقتصادی بانوان سرپرست خانوار کمک شایانی داشته باشد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای دقیق برنامه ملی سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده در سطح استان ها گفت: این سند سال ۹۶ در دستور کار قرار گرفت و وضعیت استان ها به تفکیک سنجیده شد.

موحدی بیان کرد: توجه به اشتغال و بهبود وضعیت زندگی بانوان و تحقق قانون عدالت جنسیتی از مهمترین مولفه های این سند به شمار می رود.

وی افزود: این سند شاخص شکاف جنسیتی و تفاوت های میان دو جنس را در چهار بعد سیاسی، اقتصادی، آموزش و بهداشت بررسی می کند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم

به گزالرش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در این تجمع که امروز در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد بانوان اصفهانی در بیانیه‌ای جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.


خانم ملا باشی در این مراسم ترجمه شعر شاعر لنجانی که شب گذشته در حضور رهبر قرائت کرده بود را قرائت کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • مولدسازی؛ راهکاری مناسب برای تأمین بودجه خراسان رضوی
  • رویکردهای مختلف مشاوره خانواده چیست؟
  • بهبود گردشگری چهارمحال و بختیاری باعث کاهش بیکاری می‌شود
  • زهرا شجاعی؛ زنی که «زنان» و «بانوان»‌ را جانشین «خواهران» کرد
  • زهرا شجاعی؛ زنی با ادبیات زنان و بانوان نه خواهران یا متعلقه‌ها
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان
  • اشک و لبخند دختران ورزشکار خوزستانی در سالی که گذشت
  • قرائت ترجمه شعر شاعر لنجانی در تجمع بانوان در حمایت زنان غزه + فیلم
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • تجمع بانوان خورموجی در حمایت از زنان و کودکان غزه