Web Analytics Made Easy - Statcounter

«تریبون» از کانال بالکان شبکه سحر امروز به مشکلات پناهجویان در بوسنی و ادامه اعتراض ها به نویسنده اتریشی برنده نوبل ادبیات می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه زنده 25 دقیقه ای در دو بخش بر روی آنتن است. در بخش اول با اشاره به بسته شدن مرزهای یونان ، مقدونیه ، صربستان و کرواسی به اروپای غربی ، پناهجویان ، بوسنی و هرزگوین را برای عبور و رسیدن به دیگر کشورها انتخاب کرده اند و با توجه به مشکلات زیرساخت ها در کشور بوسنی و زمستان بسیار سرد این منطقه شرایط بسیار خطرناکی برای آنان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تریبون» واکنش های اتحادیه اروپا به این موضوع را بررسی خواهد کرد. 

بخش دوم برنامه به ادامه نگرانی ها و بازتاب اعتراض ها نسبت به اهدای جایزه نوبل ادبیات به «پیتر هانکه» نویسنده اتریشی که از هواداران «اسلوبودان میلوشویچ» رئیس جمهور سابق صربستان به شمار می آید ، در منطقه بالکان می پردازد.

«تریبون» شنبه 23 آذر ساعت 16:30 به وقت تهران با سردبیری و اجرای عادل حاجی محمداویچ و تهیه کنندگی محسن جعفری بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ادبیات بالکان بوسنی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند

قرار است هفته فیلم‌های ایرانی، پویانمایی کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و صنایع دستی ایران در «سارایوو» پایتخت بوسنی و هرزگوین از چند روز آینده آغاز شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، هفته فیلم‌های ایرانی از چند روز آینده در پایتخت بوسنی و هرزگوین آغاز می‌شود. 

آن‌طوری که پوستر این رویداد نشان می‌دهد فیلم‌هایی همچون سارا و آیدا، هناس، رمانتیسم عماد و طوبا و حوض نقاشی در این هفته فرهنگی به نمایش درخواهند آمد. فیلم‌های سینمایی که جزو کارهای ارزشمند سینمای ایران به شمار می‌رود. همان‌طور که رایزن فرهنگی ایران در پایتخت بوسنی و هرزگوین به آن اشاره کرد.

به گفته رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سارایوو پایتخت کشور بوسنی و هرزگوین این رویداد با همکاری اداره کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی و اداره کل همکاری‌های فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز فرهنگی ایستوچنو سارایوو شرقی، سازمان سینمایی سوره (وابسته به حوزه هنری)، استودیو پویانمایی اسکای فریم، بنیاد سینمایی فارابی و آژانس عکس تهران، روزهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مرکز فرهنگی ایستوچنو سارایوو شرقی برگزار می‌شود.

21 فروردین پرمخاطب‌ترین روز سینما ایران

این رویداد از چهارم تا هفتم اردیبهشت‌ماه و در قالب برگزاری هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانمایی کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و نمایشگاه صنایع دستی کشورمان برگزار خواهد شد.

در این رویداد همه روزه تعداد 150 کودک و نوجوان بوسنیائی از ساعت 11 صبح به تماشای بهترین پویانمایی‌های سینمای کشورمان خواهند نشست و سالن سینمای مرکز فرهنگی ایستوچنو از ساعت 19 فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبی»، «هناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» را طی چهار روز به روی پرده خواهد برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مداح: نباید برای کیانی فشار روانی ایجاد شود
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • «استودیو جیبلی ژاپن» برنده دومین نخل طلای افتخاری جشنواره کن
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • (تصاویر) بارش برف در پایتخت بوسنی و هرزگوین
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • ارباش: دنیا نفاق غرب را دید
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • لیگ ملت‌ها: لیست اولین و شاید مهم‌ترین رقیب ایران