Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-18@10:27:28 GMT

داستان استراماچونی و استقلال تمام شد؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۹۴۵

داستان استراماچونی و استقلال تمام شد؟

ایران اکونومیست- سرمربی ایتالیایی اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند به عنوان سرمربی استقلال به کارش ادامه دهد.

 آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال در صحبت‌هایی که در اینستاگرام همسرش انجام داد اعلام کرد با توجه به این که در طول ۹ روز گذشته - که این سرمربی ایتالیایی ایران را ترک کرده است - هیچ اتفاقی برای حل مشکلات رخ نداده است، او و وکلایش دیگر نمی‌توانند به مذاکره با مدیران استقلال ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این سرمربی ایتالیایی در این استوری اعلام کرد که برخلاف ادعای برخی رسانه‌های ایرانی مبنی بر این که استراماچونی دیروز (جمعه) پولش را دریافت کرده، این اتفاق به هیچ عنوان رخ نداده است.

متن کامل اظهارات استراماچونی به این شرح است:

من اینجا هستم تا توضیحاتی را درباره اخبار اشتباه و گمراه‌کننده چند روز اخیر بدهم. هم در رسانه‌های ایران و هم در رسانه‌های جهان. از زمانی که مجبور شدم بعد از پنج ماه حضور به دلیل مشکلات، تهران را ترک کنم. هر روز به دنبال راه حلی برای بازگشت و شروع مجدد در این تیم بودم تا بتوانم همراه بازیکنان و هواداران آبی باشم که عاشقانه آنها را دوست دارم.

با همه تلاش و خواست من هیچ اقدام موثری از سوی باشگاه صورت نگرفته است. باید تاکید کنم هیچ چیز، هیچ چیز از سوی باشگاه در این مدت صورت نگرفته است و من دیگر سرمربی استقلال نیستم. این برای من و وکلای من خوب نیست که تلاش می‌کنند این موضوع را پیش ببرند. دیگر نمی‌توانم با این شرایط کنار بیایم.

دیگر نمی‌توانم با این شرایط که وجهه ما را تخریب کرده است کنار بیاییم. نمی‌دانم این افراد واقعا به من در استقلال نیاز دارند یا خیر ولی من دیگر از این شرایط خسته شده‌ام.

از همه بازیکنانم که هر روز با هم در ارتباط هستیم می‌خواهم هر طور شده امروز برنده شوند. من همیشه استقلالی می‌مانم و امیدوارم استقلال را در صدر ببینم.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس

فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور در حالی پیگیری می‌شود که پرسپولیس و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند. دو رقیب سنتی که با کوچک‌ترین لغزش در ۷ بازی باقیمانده دست آن‌ها از جام کوتاه خواهد ماند تا با وسواس بیشتری روی دیدار‌های پیش روی خود تمرکز داشته باشند.

اوسمار ویه‌را سرمربی پرسپولیس که کمتر کسی تصور می‌کرد بتواند جانشین مطمئنی برای یحیی گل محمدی در نیم فصل باشد حالا منتظر غفلت استقلال است تا تیمش را به صدر جدول بازگردانده و جایگاه خود را در بین هواداران این تیم مستجم‌تر از گذشته کند.

با این حال طرفداران پرسپولیس با توجه به نتیجه‌های این تیم در نیم فصل دوم با هدایت ویه‌را خواهان تمدید قرارداد باشگاه با او شدند تا همین موضوع نیز در آخرین نشست هیأت مدیره پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مذاکره اولیه برای تمدید قرارداد دو ساله با مرد برزیلی را آغاز کرده است، اما فعلا قصدی برای گفت و گوی مستقیم با او ندارد تا ذهن او را درگیر این موضوع نکند. درویش از مدیر برنامه‌های ویه را خواسته تا شرایط تمدید را بررسی کرده و به وی اعلام کند.

قرار است مذاکره در خصوص تمدید قرارداد با ویه را قبل از پایان فصل نهایی شده و سرمربی برزیلی کارش را با باشگاه برای دو فصل دیگر ادامه دهد.

دیگر خبرها

  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • انتخاب سرمربی فصل بعد پرسپولیس کلید خورد
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد | مرد برزیلی سرخ می‌ماند؟
  • اتفاق خاص درباره سرمربی فصل آینده پرسپولیس
  • غیر از خشایارشا تمام شخصیت‌های کتاب استر غیرتاریخی‌اند
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • معزی‌فر: سرمربی تیم ملی بسکتبال را کمیته فنی انتخاب می‌کند/ تمام جوانب عملکرد دمیر بررسی می‌شود