Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@12:30:10 GMT

وزیر ورزش خیال کاپیتان استقلال را راحت کرد!

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۵۹۴۶

وزیر ورزش خیال کاپیتان استقلال را راحت کرد!

مسعود سلطانی‌فر در گفت‌وگو با کاپیتان استقلال خبر از بازگشت سرمربی آبی‌پوشان به ایران داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالیکه تیم استقلال تهران آماده مسابقه هفته پانزدهم لیگ برتر می‌شود وضعیت بازگشت سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان هنوز مشخص نیست. آندره‌آ استراماچونی که از سفرش به میلان شش روز می‌گذرد خواستار روش حقوقی برای پرداخت دستمزدش بود و شب گذشته مبلغ مورد نظرش از ترکیه به ایتالیا واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واریز پول از سوی باشگاه استقلال برای استراماچونی در حالی صورت گرفت است که مسعود سلطانی‌فر وزارت ورزش و جوانان، سفیر ایتالیا در ایران و سفارت ایران در کشور ایتالیا در تسریع روند این پروسه نقش پررنگی داشته‌اند.

پس از اینکه مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با تماس‌های صورت گرفته با مقامات ذیربط به دنبال مرتع ساختن مشکلات تیم استقلال شده بود تا استراماچونی به ایران برگردد، امروز مسعود سلطانی‌فر فرصت مناسبی داشت تا شرایط تیم را از کاپیتان آبی پوشان جویا شود.

مسعود سلطانی‌فر صبح امروز با وریا غفوری در تماسی تلفنی از شرایط بازیکنان استقلال پیش از بازی با شاهین بوشهر باخبر شد و در گفتگویی که حدود ۴۰ دقیقه به طول انجامید از غفوری درخواست کرد تا با آرامش بازیکنان را تا زمان بازگشت به ایران به عنوان بازیکن باتجربه حفظ کند. غفوری به عنوان کاپیتان استقلال با تشریح وضعیت تیم، در صحبت‌های مطرح شده با وزیر درخواست کرد تا مشکلات آن‌ها هرچه سریعتر برطرف شود تا بدون مشکل مسابقات را ادامه بدهند.

نکته جالب گفت‌وگوی سلطانی فر و کاپیتان استقلال این بوده که غفوری از فصل گذشته با انتقاد‌های صریح از وزارت ورزش و جوانان مورد توجه قرار گرفته بود، اما امروز در فضایی کاملا دوستانه اظهاراتش را مطرح کرده است و با اطمینان خاطر او مبنی بر بازگشت استراماچونی مواجه شد.

ایلنا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آندره آ استراماچونی وریا غفوری وزارت ورزش و جوانان آندره آ استراماچونی استقلال مسعود سلطانی فر وریا غفوری وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان

مهدی آذرمکان، قائم‌مقام معاونت صدا، بعد از انتقال مسعود اسکویی به بخش عمومی بیمارستان، به عیادت مسعود اسکویی گوینده و کارشناس - مجری پیشکسوت رفت و جویای احوال او شد.

به گزارش ایسنا، وی با آرزوی صحت و سلامتی برای این پیشکسوت رادیو، در گفتگو با پزشکان معالج استاد اسکویی، در جریان روند درمانی وی قرار گرفت.

همچنین کیومرث هاشمی وزیر ورزش و برخی مدیران ارشد به دیدار این پیشکسوت رادیویی رفتند.

گفتنی است، بیش‌از نیم قرن از فعالیت مسعود اسکویی در تلویزیون و رادیو می‌گذرد. خیلی از شنوندگان، رادیو ورزش را با صدای اسکویی می‌شناسند. در سال‌هایی که خبری از تصویر و تلویزیون نبود، خیلی‌ها با صدای اسکویی، صحنه‌های مسابقات ورزشی را خیال‌پردازی می‌کردند.

مسعود اسکویی با گذراندن دوره‌های مختلف تهیه خبر ورزشی، به عنوان اولین گزارشگر در ورزش‌های مختلف شناخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • دیدار وزیر ورزش با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی مختلف
  • در دیدار چهره به چهره وزیر ورزش با کاپیتان های تیم های ملی چه گذشت؟
  • خیال راحت پی‌اس‌جی: خبری از نوکمپ نیست
  • خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد
  • آخرین وضعیت گوینده رادیو در بیمارستان
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان
  • وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی