Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسن انصاری‌فرد بعد از پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا اظهار داشت: خدا را شکر بچه‌ها مزد زحمات خودشان و همکاری‌شان را گرفتند. بازیکنان از فصل قبل طلب داشتند اما مدارا کردند؛ سرمربی ما هم همین طور. ما یک تیم کامل از مدیریت و کادر فنی تا بازیکنان و به خصوص هواداران هستیم و امیدواریم با همین روند به کارمان ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که وزارت ورزش برای آنها جهت خرید بازیکن خارجی سقف تعیین کرده یا خیر خاطرنشان کرد: نه اصلا وزارت ورزش برای ما سقف هزینه تعیین نکرده است. این مساله صحت ندارد و شایعه است. ما روی بازیکنان خارجی کار می‌کنیم و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره ناراحتی هواداران پرسپولیس از صحبت‌های محمد مهدی نبی در برنامه تلویزیونی گفت: حقیقتا مصاحبه آقای نبی را ندیدم و نمی‌دانم چه گفته است. وزارت ورزش متولی هر ۲ تیم است. از لحاظ مالی نمی‌توانند کمکی کنند. روز اول هم وزیر گفت نمی‌توانیم یک ریال کمک کنیم اما از نظر معنوی مورد حمایت قرار خواهیم گرفت. بحث استراماچونی وظیفه وزارت ورزش هست که این کار را انجام بدهد و به نظرم درست است. اما اینکه پولی پرداخت شود، صحت ندارد.

وی درباره جدب مهره خارجی اذعان داشت: با یک نفر به توافق رسیدیم.

انصاری‌فرد درباره مذاکره با برانکو برای طلبش بیان داشت: با برانکو جدی در حال صحبت هستیم. هیچ‌گونه شکایتی نکردیم و مطمئنم به توافق می‌رسیم.

وی درباره طلب بشار رسن تصریح کرد: بشار رسن خیلی از ما طلب دارد ولی خیلی معرفت به خرج داده است. وظیفه داریم مساله او را حل کنیم و پولش را بدهیم.

انصاری‌فرد در پایان درباره مشخص شدن لیست خروجی پرسپولیس گفت: خروجی داده نشده و همه چیز در نیم‌فصل مشخص خواهد شد.

برچسب‌ها سایپا باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ استراماچونی بشار رسن محمدحسن انصاری فرد گابریل کالدرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سایپا باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ استراماچونی بشار رسن محمدحسن انصاری فرد گابریل کالدرون سایپا باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ استراماچونی بشار رسن محمدحسن انصاری فرد گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۵۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود

 فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در فرابورس ایران ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام خمینی و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین انتقال پیدا کرد.

در همین راستا فردا ساعت ۱۰:۳۰ صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش و سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برگزار می‌شود.

در بین تیم‌های فوتبال تنها همین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دولتی بودند که از مدت‌ها قبل با ملاحظاتی درخصوص مناسبات بین‌المللی مواجه شدند. لذا در دولت سیزدهم موضوع واگذاری این دو باشگاه به صورت جدی از سوی سازمان خصوصی‌سازی دنبال شد. شرکت‌هایی که این دو باشگاه را در اختیار گرفته‌اند دولتی نیستند و به گفته مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، پس از این واگذاری اثر مدیریتی دو باشگاه مذکور به طور جدی تغییر می‌کند و سیاست‌گذاری نیز به طور کلی متفاوت می‌شود.

گفتنی است برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳۰۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳۵۸۰  ریال تعیین شد که ارزش پایه کل سهام این باشگاه تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • وزیر ورزش: امروز بهترین روز تاریخ ورزش ایران است
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • جزییات واگذاری سرخآبی‌ها از زبان وزیر اقتصاد و دارایی
  • گام پایانی برای واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس