Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@07:48:07 GMT

پایتخت فردا آلوده‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۱۴۹

پایتخت فردا آلوده‌تر می‌شود

داده‌های اعلامی مرکز پایش آلودگی هوا نشان می‌دهد در بسیاری از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا در وضعیت قرمز و بالاتر از ۱۵۰ است. بررسی ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا در سطح استان تهران وضعیت وخیم‌تری را نشان می‌دهد.

شاخص آلودگی هوای کنونی در ایستگاه دانشگاه تهران ۱۵۸، پیشوا ۶۶، ملارد ۱۵۷، آتی‌ساز ۱۶۷، پاکدشت ۱۵۵، امام خمینی ۱۶۴، ورامین ۱۵۴، قرچک ۱۵۸، علم و صنعت ۱۶۹ و پارک رازی ۱۴۶ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان سازمان هواشناسی نیز اعلام کرده به دلیل پایداری هوا طی امروز و فردا و روز دوشنبه، آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از شرایط کنونی نیز فراتر خواهد رفت.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفته روز یکشنبه و دوشنبه افزایش غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی و پرجمعیت را در شهرهای تهران، کرج، اراک و اصفهان در حد ناسالم برای تمامی گروه‌ها شاهد خواهیم بود و توصیه کرده افراد مبتلا به بیماریهای قلبی یا ریوی ، سالمندان و کودکان باید از فعالیت طولانی و سنگین خارج از منزل خودداری ورزند و افراد دیگر نیز باید فعالیتهای طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آلودگی هوا هوای تهران آلاینده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای پایتخت از فردا ۲۶ فروردین

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مهر، امروز (۲۵ فروردین) و با عبور موج دیگری از روز دوشنبه (۲۷ فروردین) به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالا دست گاهی رگبار برف و کولاک و در نیمه جنوبی و مناطق غربی استان گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

همچنین برای امروز کاهش نسبی دما و از فردا تا چهارشنبه (۲۹ فروردین) روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۲۶ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۷ فروردین) کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ترافیک نیمه سنگین در معابر پایتخت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس
  • بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • شاخص هوای تهران ۱۲۲/ پایتخت آلوده شد
  • هوای پایتخت آلوده شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ترافیک پر حجم اما روان در پایتخت  
  • افزایش دمای پایتخت از فردا ۲۶ فروردین