Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@05:46:06 GMT

صادقی: تمام راه‌های پرسپولیس را بسته بودیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۲۲۱

صادقی: تمام راه‌های پرسپولیس را بسته بودیم

ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال سایپا مدعی شد گل‌های پرسپولیس در دیدار مقابل این تیم روی اشتباه نارنجی‌پوشان به ثمر رسیده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم صادقی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در مورد بازی باید بگویم تمام راه‌های نفوذ پرسپولیس را بسته بودیم و گل اول  را روی اشتباه دروازه‌بان‌مان خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دو بازی قبل فوتبال بی‌نظیری بازی کردیم، اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم. در مقابل دروازه‌بان حریف یک توپ صد درصد را درآورد.

وی افزود: ما می‌خواستیم از ضدحملات استفاده کنیم، اما برنامه ما به‌هم خورد. تا دقیقه 85 که گل خوردیم سوار بازی بودیم و ضربه سر بازیکن ما را دروازه‌بان پرسپولیس با سیوی استثنایی درآورد. ما حداقل به پنج بازیکن نیاز داریم و اگر من باشم این تغییرات را انجام می‌دهم. شاید در هفته‌های اول بازیکنان ما کمتر تجربه داشتند، اما از هفته دهم به بعد دیگر این موضوع توجیه نداشت. دلیل ندارد بگوییم بی‌تجربه هستیم. در دو بازی قبلی اشتباهات فردی باعث شد شکست خوردیم. به پرسولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در بازی‌های بعد هم پیروز شوند.

بیشتر بخوانید:

نفس سرخپوشان پشت گوش سپاهان/ پرسپولیس با شکست سایپا از استقلال عبور کرد

«شما گفتید اگر در تیم سایپا باشید تغییراتی در این تیم خواهید داد. آیا این بدان معناست که شاید از تیم سایپا جدا خواهید شد؟»، صادقی در پاسخ به طرح این موضوع گفت: خیر. این حق باشگاه است که هر کاری می‌خواهد انجام دهد. منظورم این بود که باید تغییراتی در تیمم انجام شود. اینجا باید از مدیریت باشگاه هم تشکر کنم که تا الان تمام ایده‌های مرا قبول کرده است. ما تیم آینده‌داری درست کرده‌ایم و دنبال خرید بازیکن گران نبودیم. دست آنها (باشگاه) باز است، اما باید پنج شش بازیکن جدید به تیم اضافه شوند. ما به لحاظ فوتبالی خوب بودیم، اما از نظر نتیجه نه.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین ابراهیم صادقی سایپا پرسپولیس هفته پانزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

شاگردان اوسمارویرا، این روز‌ها با انگیزه و آمادگی خوبی خودشان را برای بازی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آماده می‌کنند و یکی از این بازیکنان آماده وحید امیری است. کاپیتان دوم پرسپولیس که به دلیل مصدومیت اغلب بازی‌های فصل جاری را از دست داد و از شرایط مسابقه به دور بود. او در چند بازی اخیر که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد عملکردی معمولی در ترکیب پرسپولیس داشت و اثری از بازیکنی که زمانی بهترین بازیکن این تیم و حتی تیم ملی بود دراو دیده نمی‌شد. در فصل جاری و به ویژه نیم فصل دوم به رغم بازگشت وحید امیری، این بازیکن چپ پا زیر سایه امید عالیشاه بوده، اما این روز‌ها در تمرینات پرسپولیس مثل یک نگین می‌درخشد!

کاپیتان اول پرسپولیس از زمان سرمربی شدن اوسمار ویرا، به عنوان یک مهاجم سایه که در نقش بازیکن آزاد هم برای بازیسازی ظاهر می‌شود حسابی درخشیده و به بخش جدایی ناپذیر ترکیب پرسپولیس تبدیل شده است، اما مصدومیت احتمالا در بازی بعدی او را از ترکیب دور می‌کند. در وضعیت کنونی و با توجه به کمبود مهاجم، عیسی آل کثیر تنها فروارد تخصصی تیم پرسپولیس است که حالا به جای امید عالیشاه باید در کنار وحید امیری در اراک بازی کند.

وحید امیری پیش‌تر در زمان برانکو و یحیی گل محمدی به عنوان مهاجم سایه و مکمل بازی کرده و خوش درخشیده است. کاپیتان دوم پرسپولیس حالا امیدوار است در غیاب کاپیتان اول در اراک خوش درخشیده و به همبازیانش کمک کند، انتقام شکست بازی هفته شانزدهم از آلومینیوم را بگیرد. شاید این بازی حذفی به بازیکن ۳۶ ساله پرسپولیس کمک کند که بتواند حداقل یک سال دیگر قراردادش با پرسپولیس را تمدید کند؛ بنابراین وحید امیری با انگیزه فراوانی در تمرینات روز‌های اخیر پرسپولیس شرکت کرده که بتواند در اراک مرد اول تیمش لقب بگیرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟
  • بازبینی گزارش میدانی خبرنگار بی‌بی‌سی!
  • فرصت استثنایی برای یک بازیکن پرسپولیس
  • برای رقص جلوی بارسلونا تمرین کرده بودیم
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • باشگاه پرسپولیس به رای اسماعیلی فر اعتراض می کند
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی