Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@13:51:30 GMT

کالدرون: من از بیرانوند خواستم بازی نکند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۲۴۲

کالدرون: من از بیرانوند خواستم بازی نکند

گابریل کالدرون بعداز پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: به تیمم تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم و مانند بازی قبلی بودیم. از طرفداران هم تشکر می‌کنم که امروز یار دوازدهم ما بودند.

وی درباره کیفیت زمین چمن در این دیدار اظهار کرد: کیفیت زمین خوب نیست. این شرایط به بازی زیبا آسیب می‌زند. بازیکنان بر این مشکلات فائق آمدند و شایستگی کسب سه امتیاز را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره غیبت بیرانوند در این دیدار و اینکه آیا او به خاطر مسائل انضباطی نیمکت نشین بود یا نه هم گفت: او دیروز آزمایش داد و من از او خواستم روی نیمکت بنشیند چون نمی‌خواستیم ریسک کنیم. احتمال مصدومیت او ۵۰ درصد بود و من خواستم او را برای ادامه فصل حفظ کنم. از اینکه کنار تیم حضور داشت ممنونم.

کالدرون درباره ادامه غیبت عالیشاه گفت: مربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. همیشه درباره یک فرد خاص سوال می‌کنید اما برای من تیم مهم است. همیشه من تصمیم می‌گیرم.

سرمربی پرسپولیس درباره اضافه کردن کنعانی‌زادگان در اواخر بازی و استراتژی‌اش در این دقایق اظهار کرد: هفت دقیقه به پایان مانده بود و او را وارد زمین کردیم. می‌خواستیم بازی هوایی سایپا را کنترل کنیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کالدرون پرسپولیس بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)

 

منبع: viral vids

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم) عیدی دادن طارمی به کودکان حاضر در ویژه برنامه سال نو (فیلم) خاطره جالب حنیف از ناتوانی در مهار طارمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • در پرسپولیس؛ دروازه‌بان ۵۰۰ میلیونی به جای ۱۰ میلیاردی!
  • بازی گلر آکادمی پرسپولیس پیش از بازگشت بیرانوند
  • (ویدیو) گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند
  • گاف جدید بایدن: به اسراییل گفتم به «حیفا» حمله نکند+ فیلم
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • پاسخ عجیب رئال: مصدومان ما در حال رقصند!
  • تصمیم عجیب بایرنی‌ها: در هر وضعیتی گل می‌خواهند!
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • شمس الواعظین: ایران در زمین نتانیاهو بازی نکند
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد