Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر مرادی معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی برای جلوگیری از بروز تخلفات صنفی در سطح شهر تهران اجرا شد و ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، اواخر هفته گذشته به تعدادی سفره خانه سنتی و قهوه خانه مراجعه و از واحد‌های صنفی بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در طرح نظارتی به یک واحد صنفی سفرخانه سنتی در حوالی سهرودی مشکوک شدند، بیان داشت: بررسی موضوع در دستور کار تیم اعزامی قرار گرفت و تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت: متصدیان سفره خانه با بستن درب‌های ورودی و خروجی سفرخانه، این محل را به پاتوق مجرمان تبدیل کرده اند که پس از بررسی‌های تکمیلی با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد.

مرادی با اشاره به اینکه در این رابطه ۴ تن از متصدیان این سفره خانه دستگیر شدند؛ گفت: هر ۴ متهم پس از تحقیقات تکمیلی با قرار یک میلیاردی روانه زندان شدند.

وی در خصوص اهداف طرح نظارتی بر واحد‌های صنفی، عنوان کرد: ایجاد فضایی امن و تامین آرامش شهروندان از مهمترین اهداف اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی و اخلاقی است و شهر وندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی سرچهان گفت: در اجرای طرح کنترل بر صنوف، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری کارکنان اداره صمت از واحد‌های صنفی این شهرستان بازدید کردند.
محمد جواد اسلامی مهر افزود: از ۳۵ واحد صنفی در این شهرستان بازدید شد که ۲۰ واحد به دلیل  توجه نکردن به اخطار‌های داده شده پلمب و به پنج واحد صنفی متخلف هم اخطار داده شد.
شهرستان سرچهان در شمال شرق فارس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد کشف شد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف ۶ هزار عدد قرص از یک تعمیرگاه خودرو در مشهد
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد