Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@08:37:12 GMT

لیست باشگاه های بدنسازی شهرک ژاندارمری تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۲۶۸

لیست باشگاه های بدنسازی شهرک ژاندارمری تهران

به سراغ باشگاه های بدنسازی محله شهرک ژاندارمری در تهران رفته ایم.

طرفداری- باشگاه ورزشی خوب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که چه در کوتاه مدت و چه در بلندمدت، روی روند نتیجه گیری، اهمیت دارد. شما در انتخاب باشگاه بدنسازی، باید جایی را برگزینید که در آن احساس راحتی داشته باشید و هیچ فکر و ذکری غیر از ورزش در آن نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواستان باشد موقع انتخاب باشگاه بدنسازی، به محل باشگاه، شهریه باشگاه، محیط باشگاه، ساعات کاری باشگاه، تجهیزات باشگاه، مربیان مشغول در باشگاه، خدمات اضافی در باشگاه، پاکیزگی باشگاه و کارکنان باشگاه دقت کنید و هر کدام از این موارد را اولویت بندی کنید تا بتوانید نتیجه مدنظرتان از بدنسازی را کسب کنید.

در این مطلب، که ادامه لیست مربوط به باشگاه های بدنسازی محله های تهران است، لیست بهترین باشگاه های بدنسازی شهرک ژاندارمری به همراه شماره تماس و آدرس (لوکیشن) محل باشگاه را برایتان آماده کرده ایم. 

باشگاه های بدنسازی محله شهرک ژاندارمری تهران باشگاه شماره تلفن تماس آدرس لوکشین ریتینگ سپهر 02144284001

شهرک ژاندارمری (بلوار مرزداران)، خیابان سپهر

    داوود 02144228964

شهرک آزمایش، شهرک ژاندارمری، خیابان ایثار، خیابان مالک، کوچه بلال، پلاک3

    آمنه 02188241617

شهرک ژاندارمری، خیابان سرهنگ اطاعتی، کوچه نسترن

3.5

 

دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانبخش‌های دیگر طرفداریسلامت و تندرستیبدن سازیتناسب اندامزندگی سالمبرچسب‌ها: باشگاه بدنسازیبدنسازیباشگاهمربی بدنسازیبدنسازی بانوانباشگاه بدنسازی تهرانبدنسازی و تناسب اندامبدنسازی و پرورش اندامباشگاه بدنسازی در تهرانباشگاه بدنسازی آقایانباشگاه بدنسازی بانواننزدیک ترین باشگاه ورزشی به منباشگاه های بدنسازی محله های تهرانباشگاه بدنسازی محلات تهران دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر ساری: از نظر من 3-4-3 تدافعی ترین سیستم جهان است؛ مقابل اودینزه، امره جان و رابیو از ابتدا بازی خواهند کردبازی و سرگرمی؛ چالش سادیو مانه عرضه شدلیست باشگاه های بدنسازی اشرفی اصفهانی تهرانلیست باشگاه های بدنسازی آیت الله کاشانی تهرانلیست باشگاه های بدنسازی شهرک ژاندارمری تهرانپارس جنوبی جم 1-1 نفت مسجدسلیمان؛ ادامه روند شکست ناپذیری مسجدسلیمانی هاویدیو؛ گل سادیه مانه به واتفورد که توسط VAR به صورت میلیمتری آفساید اعلام شد (لیورپول-واتفورد)زیدان: استراحت بیشتر بارسلونا قبل از ال کلاسیکو؟ تقویم را من تنظیم نمی کنمگابریل کالدرون: بیرانوند روحیه تیمی بالایی دارد؛ غیبت عالیشاه در ترکیب؟ برای من تیم مهم است!شش وسیله ارزان و کاربردی برای ورزش در خانه را بشناسیدرودری: لیورپول بهترین تیمی است که در مقابلش بازی کرده ام؛ آنها خیلی خوبند اما هر تیمی می تواند شکستشان بدهدرسمی؛ ترکیب دو تیم بایرن مونیخ و وردربرمنبا اعلام باشگاه اینتر؛ کنفرانس خبری کونته پیش از دیدار برابر فیورنتینا به دلیل مقاله توهین آمیز کوریره دلو اسپورت لغو شدخداحافظی تلویحی استراماچونی از استقلال: از رفتار مدیریت باشگاه خسته شده‌ام؛ واقعاً دیگر نمی‌توانم با این وضعیت کنار بیایمخلاصه بازی سایپا 0-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1398/99)گل زیبای محمد صلاح به واتفورد (لیورپول 1-0 واتفورد)ادعای AZ: مدیران بایرن مونیخ تصمیم گرفته‌اند بعد از تعطیلات زمستانی هم با هانس دیتر فلیک به مسیرشان ادامه دهندگل احمد نوراللهی به سایپا (سایپا 0-2 پرسپولیس)سایپا 0-2 پرسپولیس؛ هموار شدن راه صدر در شهر قدسویدیو؛ واکنش استثنایی بوژیدار رادوشویچ، دروازه بان پرسپولیس در مقابل ضربه سر بازیکنان سایپا مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری بازی استقلال رو انداختند شنبه تا استقلال بدون مربی بازی نکنه . با عشق تبدیل به پسر عزیزم علی جان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحدت حنانوف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس که در بازی تیم ملی کشورش مقابل عربستان مصدوم شده بود به تمرینات تیم خود برگشت.

به گزارش ورزش سه، حنانوف که سه بازی قبلی پرسپولیس در لیگ برتر را از دست داده بود از امروز به تمرین گروهی پرسپولیس برگشت و با این شرایط احتمالا بعد از مدت‌ها در لیست تیمش قرار خواهد گرفت.

آخرین باری که حنانوف در لیست تیمش حضور داشته مربوط به آخرین بازی سال گذشته مقابل پیکان می‌شود و بعد از آن او در سال جدید در هیچ مسابقه‌ای حاضر نبوده است.نکته عجیب اینکه وحدت در نیم فصل دوم هرگز برای پرسپولیس بازی نکرده و بعد از سرمربیگری اوسمار در بازی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته بود.

حنانوف که احتمالا به لیست بازی با آلومینیوم در اراک خواهد رسید از بازی جام حذفی مقابل این حریف اصلا خاطره خوشی ندارد چرا که دو سال قبل در ورزشگاه آزادی به تنهایی باعث حذف تیمش در مقابل ایرالکو شد.

هر چند احتمال استفاده از حنانوف مقابل آلومینیوم وجود ندارد اما از آنجایی که این بازیکن باید در بازی سپاهان جای دانیال اسماعیلی‌فر را پر کند احتمال اینکه در بازی اراک دقایقی در اختیار داشته باشد وجود دارد.

در عین حال حنانوف باید از همین حالا برای حضور پرقدرت مقابل سپاهان آماده شود چرا که در آن مسابقه هیچ اشتباهی از او پذیرفته نخواهد شد. البته باید منتظر ماند و دید دفاعیه باشگاه پرسپولیس بابت محرومیت دانیال اسماعیلی فر به جایی خواهد رسید یا خیر.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898393

دیگر خبرها

  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • عکس‌| آماده‌باش به جانشین اسماعیلی‌فر در پرسپولیس