Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@16:21:58 GMT

لیست باشگاه های بدنسازی آیت الله کاشانی تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۲۶۹

لیست باشگاه های بدنسازی آیت الله کاشانی تهران

به سراغ باشگاه های بدنسازی محله آیت الله کاشانی در تهران رفته ایم.

طرفداری- باشگاه ورزشی خوب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که چه در کوتاه مدت و چه در بلندمدت، روی روند نتیجه گیری، اهمیت دارد. شما در انتخاب باشگاه بدنسازی، باید جایی را برگزینید که در آن احساس راحتی داشته باشید و هیچ فکر و ذکری غیر از ورزش در آن نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواستان باشد موقع انتخاب باشگاه بدنسازی، به محل باشگاه، شهریه باشگاه، محیط باشگاه، ساعات کاری باشگاه، تجهیزات باشگاه، مربیان مشغول در باشگاه، خدمات اضافی در باشگاه، پاکیزگی باشگاه و کارکنان باشگاه دقت کنید و هر کدام از این موارد را اولویت بندی کنید تا بتوانید نتیجه مدنظرتان از بدنسازی را کسب کنید.

در این مطلب، که ادامه لیست مربوط به باشگاه های بدنسازی محله های تهران است، لیست بهترین باشگاه های بدنسازی محله آیت الله کاشانی به همراه شماره تماس و آدرس (لوکیشن) محل باشگاه را برایتان آماده کرده ایم.

باشگاه های بدنسازی محله آیت الله کاشانی تهران نام باشگاه  شماره تلفن تماس آدرس لوکیشن ریتینگ گوگل  پاینده 02144060157

 

خیابان آیت الله کاشانی-بعد از خیابان بهنام-پشت بانک ملت-کوچه دانشور-انتهای کوچه یکم غربی-سمت چپ

​​    اکسیر جوان 02144244060

فلکه اول صادقیه (آریاشهر) – بلوار گلاب – جنب مسکن کاج – پ. ۲۴

​ ​ 3.7 اندام برتر 02144968457

 

صادقیه-آیت الله کاشانی-بین خیابان مهران و بهنام-جنب مسجد الرضا-پلاک 105

    رکورد 02144070173

 

فلکه دوم صادقیه-ابتدای خیابان کاشانی-جنب بیمارستان سینا-برج مینا

 

3.9 مجموعه فرهنگی ورزشی یزدان 02144080042

 

آیت الله کاشانی-ابتدای جنت آباد-خیابان قوبن-پلاک 6

  4.0 بنیامین 02144091571

 

آیت الله کاشانی – نبش خیابان رامین – پ.274

​ 5.0 آتوت 02144086756

آیت الله کاشانی-بلوار ابوذر-خیابان مقداد-کوچه شهید آتوت

     پندار 02144262077

آریاشهر- خیابان سازمان آب- روبروی پارک شاهین- پلاک29      هیرومان 02144040616

حکیم غرب- پیامبر مرکزی- خیابان مطهری- جنب افق کوروش- پلاک 239

   

 

دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانبخش‌های دیگر طرفداریسلامت و تندرستیبدن سازیتناسب اندامزندگی سالمبرچسب‌ها: بدنسازیباشگاه بدنسازیبدنسازی و پرورش اندامباشگاه بدن سازیباشگاه بدنسازی بانوانبدنسازی بانوانباشگاه بدنسازی تهرانباشگاهنزدیک ترین باشگاه ورزشی به منباشگاه های بدنسازی محله های تهرانباشگاه بدنسازی محلات تهران دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر ساری: از نظر من 3-4-3 تدافعی ترین سیستم جهان است؛ مقابل اودینزه، امره جان و رابیو از ابتدا بازی خواهند کردبازی و سرگرمی؛ چالش سادیو مانه عرضه شدلیست باشگاه های بدنسازی اشرفی اصفهانی تهرانلیست باشگاه های بدنسازی آیت الله کاشانی تهرانلیست باشگاه های بدنسازی شهرک ژاندارمری تهرانپارس جنوبی جم 1-1 نفت مسجدسلیمان؛ ادامه روند شکست ناپذیری مسجدسلیمانی هاویدیو؛ گل سادیه مانه به واتفورد که توسط VAR به صورت میلیمتری آفساید اعلام شد (لیورپول-واتفورد)زیدان: استراحت بیشتر بارسلونا قبل از ال کلاسیکو؟ تقویم را من تنظیم نمی کنمگابریل کالدرون: بیرانوند روحیه تیمی بالایی دارد؛ غیبت عالیشاه در ترکیب؟ برای من تیم مهم است!شش وسیله ارزان و کاربردی برای ورزش در خانه را بشناسیدرودری: لیورپول بهترین تیمی است که در مقابلش بازی کرده ام؛ آنها خیلی خوبند اما هر تیمی می تواند شکستشان بدهدرسمی؛ ترکیب دو تیم بایرن مونیخ و وردربرمنبا اعلام باشگاه اینتر؛ کنفرانس خبری کونته پیش از دیدار برابر فیورنتینا به دلیل مقاله توهین آمیز کوریره دلو اسپورت لغو شدخداحافظی تلویحی استراماچونی از استقلال: از رفتار مدیریت باشگاه خسته شده‌ام؛ واقعاً دیگر نمی‌توانم با این وضعیت کنار بیایمخلاصه بازی سایپا 0-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1398/99)گل زیبای محمد صلاح به واتفورد (لیورپول 1-0 واتفورد)ادعای AZ: مدیران بایرن مونیخ تصمیم گرفته‌اند بعد از تعطیلات زمستانی هم با هانس دیتر فلیک به مسیرشان ادامه دهندگل احمد نوراللهی به سایپا (سایپا 0-2 پرسپولیس)سایپا 0-2 پرسپولیس؛ هموار شدن راه صدر در شهر قدسویدیو؛ واکنش استثنایی بوژیدار رادوشویچ، دروازه بان پرسپولیس در مقابل ضربه سر بازیکنان سایپا مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری بازی استقلال رو انداختند شنبه تا استقلال بدون مربی بازی نکنه . با عشق تبدیل به پسر عزیزم علی جان

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز ۵ شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ماه نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.

دیگر خبرها

  • خلوتی خیابان های تهران و سرعت غیرمجاز
  • ۱۲ پیشنهاد برای موزه گردی در تهران
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • لیست اماکن اقامتی و بناهای تاریخی و گردشگری استان یزد
  • برنامه‌های مجمع دینی احیای فضیلت به‌ مناسبت شب های قدر
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • لذت فرش‌شویی کف خیابان بعد از چله کوچیکه | سرمای تهران و حکایت کُتِ «ممد ریش»
  • ویدیوهای توهمات «شاهزاده سرین» در خیابان‌های تهران | او کیست؟
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است