Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@11:06:50 GMT

خشم هواداران استقلال از ویدئوی استراماچونی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۲۷۷

خشم هواداران استقلال از ویدئوی استراماچونی

هواداران استقلال به شدت از تصمیم سرمربی استقلال عصبانی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ استراماچونی دقایقی پیش با انتشار یک ویدئو اعلام کرد دیگر نمی تواند در استقلال کار کند و این موضوعی است که در آستانه شروع بازی با شاهین هواداران استقلال را به شدت عصبانی کرده است.

 

در آستانه شروع بازی هواداران استقلال یکصدا علیه وزیر ورزش و جوانان شعار می دهند و به نوعی مقصر نیامدن استراماچونی به ایران را تصمیم های مسعود سلطانی فر می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته مهم اینکه هواداران پیش از شرورع بازی علیه اسماعیل خلیل زاده رییس هیئت مدیرنه استقلال شعار دادند، کسی که مامور مستقیم مذاکره با استراماچونی بوده است.

 

 

استقلال امشب برای دومین بازی پیاپی سرمربی روی نیمکت خود نمی بیند و به نظر می رسد مدیران باشگاه باید در پایان این بازی هرچه وزدتر سرمربی جدید برای تیم شان پیدا کنند.

استقلال تهران آندره آ استراماچونی (سرمربی) طرفداران استقلال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران آندره آ استراماچونی سرمربی طرفداران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس

وینگر فرانسوی کسی بود که در نهایت خوشحال استادیوم را ترک کرد، نه طرفداران پرشمار بارسا

طرفداری | عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بارسلونا و پاری سن ژرمن از دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 4-1 پاریسی‌ها به پایان رسید. پی‌اس‌جی با وجود شکست 3-2 در جدال رفت، پس از 10 نفره شدن بارسا به بازی برگشت و در نهایت یک شب تاریخی در کاتالونیا برای لوئیز انریکه و شاگردانش رقم خورد. 

عثمان دمبله مانند بازی رفت، عملکرد بسیار خوبی در خانه بارسلونا به جای گذاشت و در کنار کیلیان ام باپه نقش اول ریمونتادای پاریسی‌ها بود. با وجود این‌که هواداران بارسلونا به دلیل حواشی به وجود آمده در پاریس، به شدت از دمبله خشمگین بودند و از ابتدای مسابقه او را با سوت‌هایشان تحت فشار گذاشتند، این ستاره فرانسوی بود که در نهایت طرفداران تیم سابق خود را به سکوت فرا خواند و سربلند استادیوم لوئیس کمپانیس را ترک کرد.

عثمان دمبله با ثبت یک گل و گرفتن یک پنالتی، در نهایت به عنوان بهترین بازیکن دیدار بارسلونا - پاری سن ژرمن انتخاب شد. در ادامه، نگاهی به عملکرد دمبله در این مسابقه می‌اندازیم.

عملکرد بسیار خوب عثمان دمبله مقابل بارسلونا 88 دقیقه بازی 1 گل گرفتن 1 پنالتی 1 خلق موقعیت بزرگ گلزنی 4 دریبل موفق از 6 دریبل 5 پاس صحیح به یک‌سوم زمین بارسلونا 77 درصد دقت پاس  6 دوئل موفق از 10 دوئل بهترین بازیکن زمین

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • رضایی: نگرانی بابت بلانکو و استقلال نداریم
  • ژوزه مورایس: اعتراض هواداران؟ شاید وقتی نباشم، اسم من را صدا بزنند
  • یامگا تمرین را شروع کرد؛ گزارش تصویری تمرین استقلال
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • روزهای سخت مورایس؛ شرایط سپاهان پایدار می‌شود؟
  • ژاوی: حضور چهار سرمربی از مکتب بارسلونا در این مرحله اتفاقی نیست
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو