Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:39:58 GMT

۴۸ مرکز نیکوکاری در همدان مجوز فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۲۹۶

۴۸ مرکز نیکوکاری در همدان مجوز فعالیت دارند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد همدان، غلامرضا صیاد زاده بابیان اینکه افزایش توازن اجتماعی و پیوند توانمندی‌های مردم با نیازمندی‌های محرومان یکی از کارکردهای مراکز نیکوکاری کمیته امداد است، گفت: در ۸ ماهه نخست سال جاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری به نیازمندان مساعدت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیاد زاده با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۴۸ مرکز نیکوکاری در استان همدان مجوز فعالیت دارند، ادامه داد: مراکز نیکوکاری باهدف نهادینه‌سازی فرهنگ احسان و نیکوکاری ایجادشده‌اند و این مراکز توسط مردم اداره می‌شوند که به‌صورت محله محور با شناسایی خیران و نیازمندان هر محله از طریق خیران به نیازمندان کمک‌رسانی می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: این مراکز در خصوص رفع نیاز نیازمندان در زمینه‌های مختلف معیشت، درمان، تحصیل فرزندان، تأمین جهیزیه، احداث و تعمیر مسکن و اشتغال فعالیت دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری از سال ۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، عنوان کرد: توسعه فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری، شناسایی ظرفیت‌های محله‌ها، شناسایی نیازمندان واقعی محله‌ها، شناسایی خیران، ارتقا اعتماد نیکوکاران و پایداری مشارکت آن‌ها و پیوند توانمندی‌های مردم با نیازهای محرومان ازجمله اهداف و کارکردهای راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در استان هستند.

کد خبر 4797365

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز نیکوکاری کمیته امداد همدان خیرین انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار؟ گفت: ۴۵۰ هزار نیکوکار حقیقی، ۴۴۰ مرکز و ۴۰۰ موسسه خیریه و جهادی با کمیته امداد فارس همکاری می‌کنند که از ۵۰۰ نفر آن‌ها تجلیل شد.
موصلی با بیان این که خیران در فارس پارسال ۹۰۰ میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد کمک کرده اند، افزود: تلاش می‌کنیم امسال میزان همراهی خیران به ۵ هزار میلیارد تومان افزایش باید.
وی ادامه داد خیران در زمینه‌های مختلف کمک هزینه ازدواج، هزینه درمان، ساخت منزل مسکونی، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و حمایت از کودکان بی سرپرست با کمیته امداد همکاری می‌کنند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی فارس گفت: ۳۰ درصد از کمک‌های این نهاد به مردم، توسط خیران تامین می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • مراجعه ۸۰ هزار خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان