Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@13:05:04 GMT

خداحافظ !

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۳۰۶

خداحافظ !


به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، سرمربی ایتالیایی استقلال دقایقی پیش با انتشار پیامی ویدئویی از طریق اینستاگرام همسر خود از استقلالی ها خداحافظی کرد. استراماچونی در این پیام ضمن ابراز گلایه های شدید خود از بی توجهی 9 روزه مسئولان باشگاه استقلال تاکید کرد: وقتی پولی به حساب من واریز نشده چرا باید در یک برنامه تلویزیونی اسنادی به نمایش گذاشته شود که معنایش این است که پول من به حسابم واریز شده است! بعد از این همه وقت معطلی چرا هیچ حرکتی از سوی آنها انجام نمی شود؟

استراماچونی در ادامه افزد: به این باور رسیدم که مسئولان استقلال نیازی به نگه داشتن من ندارند و دیگر نمی توانم به این شیوه کار ادامه دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هواداران و بازیکنان استقلال بابت حمایت ها و زحماتی که کشیدند تشکر می کنم و تا آخر عمرم یک «استقلالی» می مانم.

سخنان شوک برانگیز استراماچونی در شرایطی مطرح شد که استقلال تا دقایقی دیگر مقابل شاهین شهرداری بوشهر به میدان می رود و مشخص نیست که بازیکنان تیم با چه روحیه ای قصد به میدان رفتن را دارند.

تا پیش از این، سیر تحولات و به روزرسانی خبرها به نفع استقلال به نظر می رسید. با انتشار فیش انتقال پول به ایتالیا و با مذاکرات صبح امروز وزیر ورزش با علی فتح اله زاده، به نظر می رسید که استقلال خیلی زود با سرمربی ایتالیایی و مدیرعامل جدید، به نبرد برای بالانشینی در لیگ ادامه خواهد داد، اما ویدئوی منتشر شده سرمربی استقلال همه رشته های نارشته وزارت ورزش را پنبه کرد. سوالی که حالا باید مظرح شود این است که خلیل زاده سرپرست استقلال دقیقا در طول مدت حضورش در ترکیه چه می کرده که ماحصل کارش به خداحافظی استراماچونی ختم شد.

فضای مجازی آکنده از خشم هوادارانی است که کنار رفتن سرمربی ایتالیایی از استقلال و اتلاف وقت توسط مسئولان باشگاه و وزارت ورزش را امری برنامه ریزی شده می دانند و باور نمی کنند که این مجموعه اتفاقات سازمان یافته نبوده است.

351 / 156 استراماچونی استقلال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال

کاپیتان پیشین استقلال مذاکراتی را برای عهده‌دار شدن ریاست آکادمی این باشگاه انجام داد.

به گزارش مشرق، آرش برهانی بازیکن پیشین استقلال مذاکراتی را با مسئولان این باشگاه برای برعهده گرفتن ریاست آکادمی انجام داد.

برهانی پیش از این هم سابقه مدیریت در آکادمی استقلال را داشته و با امیدهای این باشگاه به مقام قهرمانی کشور هم رسید.

مسئولان استقلال تا بزودی مدیر جدید آکادمی را مشخص خواهند کرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • برهانی در آستانه ریاست دوباره آکادمی استقلال
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • مشاور وزیر:مالکان درمورد مدیریت استقلال و پرسپولیس تصمیم می‌گیرند
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران