Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@11:58:17 GMT

۱۰۰۰ خادم اربعین حسینی در سمنان تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۳۶۶

۱۰۰۰ خادم اربعین حسینی در سمنان تجلیل می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از تجلیل بیش از یک هزار خادم اربعین حسینی در این استان خبر داد. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حبیب الله خجسته پور بعدازظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی استان سمنان اظهار داشت: باید مشکلات موجود در برگزاری پیاده‌روی اربعین حسینی امسال احصا، شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام شود تا اقدامات لازم برای خدمات رسانی بهتر برای سال آینده برنامه‌ریزی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همایش اصحاب عشق اربعینی‌ها در قم برگزار می‌شوددبیرخانه دائمی ستاد اربعین استان خراسان رضوی را‌ه‌اندازی شدتجلیل از خادمان اربعین حسینی در اهواز+ تصاویر

وی با اشاره به افزایش سه برابری تعداد زائران اربعین حسینی نسبت به دوره قبل گفت: بیش از 30 موکب به زائران هم استانی و هم وطن ما چه در داخل کشور و چه در کشور عراق خدمات رسانی می‌کنند که این امر نشان‌دهنده روحیه معنوی و فرهنگی است که در این استان وجود داشته و دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان بر در دستور کار قرار گرفتن مستندسازی در همه مراحل از جمع آوری کمک تا راه‌اندازی موکب‌ها و خدمات‌رسانی تأکید کرد.

خجسته‌پور در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی بر استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان‌های استان سمنان تأکید کرد و گفت: درخواست‌ها باید در این حوزه متناسب با ظرفیت هر شهرستان باشد.

وی تجمیع مدیریت موکب‌های اربعین در استان سمنان را اقدامی پسنده عنوان و تصریح کرد: باید این امر همراه با مطالعات فرهنگی همراه باشد تا موثر واقع شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از برگزاری مراسم تجلیل از یک هزار نفر از خادمان اربعین حسینی استان سمنان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

حسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: مراسم اربعین باید به افزایش همدلی، وحدت و انسجام در بین آحاد مردم استان کمک کند.

وی بر شناسایی و رفع مشکلات در مقوله برپایی اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: امسال موکب رسانه‌ای فجر در پوشش اقدامات پیرامون پیاده‌روی اربعین حسینی عملکرد بسیار خوبی داشت.

انتهای پیام/363/ ع

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم

سپاه الغدیر استان یزد طی یک سال گذشته ۴۵ اقدام متنوع و خدمات ارزنده بسیاری در استان یزد در راستای خدمت‌رسانی به مردم انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، یکی از مجموعه‌های پر تلاش در امر خدمت‌رسانی به مردم سپاه الغدیر استان یزد است که طی سال ۱۴۰۲ خدمات ارزنده‌ای را در قالب ۴۵ خدمت شاخص در استان یزد اجرا کرده است.

از جمله فعالیت‌های سپاه در امر خدمت‌سانی به جامعه و مناطق محروم، آسفالت راه‌های روستایی، اعطای ۸.۵ میلیارد تومان وام قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی، توزیع ۱۳۰۰ سری جهیزیه، ۱۰۰۰ یادواره شهدا در طرح آبروی محله، کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد بوده است.

همچنین ارائه خدمات درمانی دندانپزشکی در مناطق محروم، کمک به ساخت منازل محرومین توسط گروه‌های جهادی، راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، حمایت از طرح‌های اقتصادی، برگزاری جشن تولد کودکان سرطانی و افتتاح پاتوق دختران ریحان از دیگر فعالیت‌های سپاه بوده است.

کد خبر 746738

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • خدمت‌رسانی گردان نانوایان خانوک کرمان با همراهی گروه‌های خادم یاران از ۸ استان کشور در دهه کرامت
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • ۴۵ خدمت شاخص سپاه الغدیر استان یزد در سال ۱۴۰۲ + فیلم