Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تاریک شدن فضای استادیوم امام علی (ع) تماشاگران حاضر در ورزشگاه چراغ تلفن‌های همراه خود را روشن کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) دو تیم گل گهر و ذوب آهن از ساعت 16 در ورزشگاه امام علی (ع) به مصاف هم رفتند که قضاوت این دیدار بر عهده سعید رحیمی مقدم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار تا دقیقه 72 با نتیجه تساوی بدون گل در حال پیگیری است.

* در دقیقه 54 توپ به دست بازیکن ذوب آهن برخورد کرد اما داور اعتقادی به این موضوع نداشت و به همین دلیل بازیکنان تیم گل گهر به شدت به این موضوع اعتراض کردند.

* در ادامه این دیدار و در دقیقه 68 علی باقری جامع بازیکن تیم گل گهر از نایحه سر مصدوم شد اما پس از رفع مشکل وی، باقری به بازی بازگشت.

* با تاریک شدن فضای استادیوم امام علی (ع)، تماشاگران حاضر در ورزشگاه چراغ تلفن‌های همراه خود را روشن کردند و فضای زیبایی در ورزشگاه حاکم شد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تلفن همراه لیگ برتر امام علی ع داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان رفت و در یک بازی حساس و جنجالی و پر گل با نتیجه 2-3 برابر این حریف قدیمی شکست خورد. 

بازیکنان این تیم و همچنین ژاوی به شدت به تصمیمات داوری در این بازی اعتراض داشتند و اوج اعتراض آنها روی توپی بود که باور داشتند از خط دروازه عبور کرده و آندری لونین از درون دروازه آن را دفع کرده اما نظر داور وسط و کمک داور ویدیویی چیز دیگری بود. 

این اتفاق باعث شد که اعتراض بسیاری از سوی بازیکنان و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع صورت بگیرد که لالیگا هنوز از تکنولوژی خط دروازه یا گل که باعث می‌شود در صورت عبور کامل توپ از خط دروازه، داور با دریافت سیگنالی متوجه این اتفاق شود استفاده نمی‌کند. 

تباس در واکنش به این اعتراض‌ها با انتشار چند مقاله در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به این موضوع اشاره کرد که حتی این تکنولوژی هم ممکن است در مواردی اشتباه کند و به این شکل پاسخ اعتراض‌های شدیدی که مطرح شده بود را داد. 

در این مقالات به چهار اشتباه تکنولوژی خط دروازه در سال 2016 در ایتالیا، در سال آلمان، در لیگ برتر انگلیس در سال 2021 و همچنین لیگ یک فرانسه اشاره شده و تاکیدش روی این بود که بهترین همراه و کمک کننده در واقع کمک داور ویدیویی است.

دیگر خبرها

  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه
  • شکوه وعده صادق دلیل روشن ماست
  • ادعای رئیس لالیگا: تکنولوژی گل هم خطا دارد!
  • فینال جام حذفی هلند: آتش‌سوزی و توقف بازی (عکس)