Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که آنها مخالف کمک کردن برای بازگرداندن استراماچونی نیستند، اما صحبت کردن در مورد پرسپولیس اشتباه است. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیدجلال حسینی پس از برتری 2 بر صفر پرسپولیس مقابل سایپا در دیدار خارج از خانه در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: امکانات و شرایط زمین در حد صفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت چمن افتضاح بود، اما با همین شرایط توانستیم سه امتیاز خوب بگیریم مقابل تیمی جوان که ابراهیم صادقی به خوبی ساخته است. کارمان سخت بود، اما با این فاصله بازی‌ها و فشردگی برنامه سه امتیاز خوب گرفتیم.

وی در خصوص اینکه مشکلات مالی پرسپولیسی‌ها و اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم مشکلات را تحمل می‌کنند، گفت: ما همه چیز را گفته‌ایم. از سال گذشته و حتی امسال طلب داریم. آقای انصاری‌فرد هم درست گفت و هیئت مدیره باید تلاش کند.

مدافع پرسپولیس در واکنش به اینکه برخی کمک‌ها برای بازگشت استراماچونی به نیمکت استقلال شده ئ علیرضا بیرانوند هم واکنشی در این باره داشت و نظر او به عنوان کاپیتان پرسپولیس چیست، خاطرنشان کرد: مخالف این نیستیم و باید کمک شود. یک مربی خوب آمده و تلاش می‌کند، اما اینکه در مورد ما صحبت کنند، اشتباه است. ما هم مشکلات داریم و خود من از فصل گذشته طلب دارم، اما کسی در این باره حرفی نمی‌زند. ما مخالف کمک کسی نیستیم.

حسینی درباره عملکرد هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مردم باید در این خصوص صحبت کنند نه ما. مردم ما بهترین تصمیم‌گیرنده هستند و آنها بهترین قضاوت را می‌کنند و خودشان را می‌دانند.

وی در مورد اینکه بازیکنان تا چه زمانی مشکلات مالی را تحمل می‌کنند، تأکید کرد: هیئت مدیره باید تلاش خود را بیشتر کند نه اینکه فقط بخواهد بایستد و نگاه کند یا اینکه دنبال این باشند بازیکنان تصمیم اشتباه بگیرند. ما در کورس هستیم مانند سایر مدعیان و کار خودمان را می‌کنیم و آنها هم باید تلاش کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس خیالش از دروازه راحت است و حتی اگر روزی علیرضا بیرانوند آماده نباشد رادوشوویچ می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد، گفت: بیرانوند بهترین دروازه‌بان آسیاست و مشکلی هم نیست. کمی درد از ناحیه کشاله داشت و چیزی نیست. بوژیدار هم چند سال کنار ما بوده و همه چیز را به خوبی می‌داند. با این حال شما نمی‌توانید بگویید بیرانوند آماده نیست و او صد درصد بهترین است.

نوراللهی: مشکلاتی داریم اما تلاش‌مان شاد کردن دل هواداران پرسپولیس است

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس سیدجلال حسینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس سیدجلال حسینی پرسپولیس سیدجلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد

بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن مدیران تولید، علی قائم مقامی به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم؛ کامران حجازی عضو هیئت مدیره انجمن مدیران تولید سینما اعلام کرد: بر اساس تصمیم هیئت مدیره انجمن، علی قائم مقامی تهیه‌کننده و از مدیران تولید باتجربه سینما، به عنوان دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما منصوب شد.

در این رویداد سینمایی، علاوه‌ بر ارج نهادن به پیشکسوتان این حرفه، از مدیران تولید فعال قدردانی می‌شود و فیلم‌های سینمایی نیز از این منظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جشن مدیران تولید از مهمترین رویدادهای صنفی است که در دوره‌های گذشته با حضور پرشمار سینماگران و هنرمندان برگزار شده است.

در سوابق حرفه‌ای قائم مقامی، تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی همچون بهشت تبهکاران، پرونده باز است، سیاه باز، گل به خودی، تیغ و ترمه، جشن دلتنگی، کفشهایم کو و مدیر تواید فیلم‌های رستاخیز، چ، کلاه قرمزی و بچه ننه، به رنگ ارغوان، نسل سوخته، شب یلدا، متولد ماه مهر، دارا و ندار و ... به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • بیانیه نویس‌ها ۲ تا ۴ میلیارد جریمه می‌شوند
  • جریمه ۴ میلیارد تومانی برای بیانیه نویسی
  • جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم هایی که بیانیه می دهند
  • پیشرفت خیره‌کننده پروژه بنزین‌سازی پالایشگاه تهران
  • علی قائم مقامی دبیر بیستمین جشن مدیران تولید سینما شد
  • جلسه مهم هیئت مدیره پرسپولیس برای تمدید قرارداد‌ها
  • تشکیل جلسه هیئت مدیره پرسپولیس
  • تهمیدات باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد سرخپوشان
  • هیئت مدیره پرسپولیس تمدید قرارداد را به درویش واگذار کرد