Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس حرفی از پول نمی‌زنند دلیلش این نیست که مشکلی از این بابت نداریم. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شجاع خلیل‌زاده بعد از برد  بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: خدا را شکر که توانستیم در این زمین افتضاح به پیروزی برسیم و با کسب سه امتیاز در کورس ماندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره گل اتفاقی که وارد دروازه سایپا کردند، عنوان کرد: در این زمین حتی یک پاس ساده نمی‌شد داد و استپ کرد. قبلاً هم بیرانوند در همین زمین گلی اتفاقی خورده بود و امروز دروازه‌بان سایپا از این مسئله ضرر کرد. به‌هرحال خدا را شکر که توانستیم پیروز از این زمین بیرون بیاییم.

خلیل‌زاده راجع به عملکرد خوب رادوشویچ نیز یادآور شد: ما دو گلر خیلی خوب داریم. بیرانوند که قضیه‌اش فرق می‌کند و بهترین دروازه‌بان آسیاست. رادو هم خیلی خوب تمرین می‌کند و هر موقع بازی کرده، خوب بوده است. خیلی خوشحالیم که دو دروازه‌بان خیلی خوب در تیم‌مان داریم.

وی در رابطه با مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و اینکه آنها به این مسئله اعتراض نمی‌کنند، تصریح کرد: ما اوضاع‌مان اصلاً خوب نیست و تا اینجای کار فقط 15 درصد از مبلغ قراردادمان را گرفته‌ایم، اما نه بازیکنان و نه کادرفنی هیچ وقت در مصاحبه‌های خود به مسائل مالی اعتراضی نکرده‌اند و چون حرف نمی‌زنیم فکر می‌کنند مشکلی وجود ندارد. ما حرمت هواداران را نگه می‌داریم چون می‌دانیم که مشکلات اقتصادی کشور باعث شده که اوضاع اکثر مردم نامساعد باشد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا او هم مثل علیرضا بیرانوند اعتقاد دارد که نخ پیراهن استراماچونی از طلاست که همه پیگیر بازگشت او هستند، گفت: من کاری به تیم‌های دیگر ندارم. فقط این را می‌دانم که تیم‌های دیگر تا 50 درصد هم دریافتی داشته‌اند، اما ما فعلاً 15 تا 20 درصد پول گرفته‌ایم. الان هم نیم‌فصل اول تمام شده و وضعیت را می‌بینید. همان‌طور که گفتم با درک شرایط اقتصادی بد مردم سکوت می‌کنیم و امیدواریم مشکلات حل شود.

انصاری‌فرد: وزارت ورزش سقفی برای جذب بازیکن اعلام نکرده است/ با برانکو به طور جدی در حال مذاکره هستیم

 

انتهای پیام/

R1331/P1015145/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس شجاع خلیل زاده پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم

وزیر نفت گفت: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای ۲۰ درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: سال 1402 سرمایه‌گذاری خوبی در بخش‌های بالادست و پایین دست انجام دادیم و پروژه‌های نیمه‌تمام را که 28 میلیارد دلار بود را به اتمام رساندیم.

وی افزود: سال گذشته رشد تولید نفت و گاز بالای 20 درصد بود و فرآورده‌های نفتی و محصولات پتروشیمی هم رشد تولید داشتند. برنامه‌ریزی کردیم، هم برای سرمایه‌گذاری جدید و هم پروژه‌های نیمه‌تمام باقیمانده تا در سال 1403 جهش خوبی در رشد تولید داشته باشیم.

وزیر نفت تاکید کرد: امسال هم تلاش می‌کنیم حتی بالاتر از 20 درصد سال گذشته رکورد بزنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۳۳ روستا در هرمزگان با مشکلات قطعی برق و آب روبرو هستند
  • (ویدئو) سردار حاجی‌زاده درباره واکنش اسرائیل: ۱۰۰ درصد می‌زنیم
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)
  • پیام کوتاه حاجی زاده به اسرائیل: 100 درصد می‌زنیم
  • سردار حاجی زاده: 100درصد می‌زنیم!
  • سردار حاجی زاده: ١٠٠٪ می‌زنیم! | فیلم
  • سردار حاجی زاده: ۱۰۰٪ درصد می‌زنیم، نگران نباشید
  • اوجی: امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم
  • امسال در رشد تولید نفت و گاز رکورد می‌زنیم