Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:47:43 GMT

فردا تمامی مدارس استان تهران تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۴۸۴

فردا تمامی مدارس استان تهران تعطیل است

به گزارش ایرنا, انوشیروان محسنی بندپی روز شنبه در کمیته اضطراری آلودگی هوای استان تهران افزود: این موضوع تعطیلی شامل دانشگاه ها نمی‌شود.

وی یادآورشد: قانونگذار تعطیلی را برای گروه های خاص از جمله بیماران قلبی و ریوی, سالمندان, زنان باردار و کودکان را در صورت وجود آلودگی هوا اعلام کرده است.

محسنی بندپی اعلام کرد: محدودیت های ترافیکی نیز برای اعمال ممنوعیت تردد کامیونت ها و اجرای طرح زوج و فرد از در منازل لحاظ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها کنترل کیفیت هوا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی آلودگی هوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنترل کیفیت هوا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی آلودگی هوا کنترل کیفیت هوا استانداری تهران انوشیروان محسنی بندپی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

روح الله عباسپور، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: بخش زیادی از شکوفایی اقتصادی نیاز به تعاملات بین المللی دارد.

وی افزود: تجار، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشورمان باید تعاملات جهانی و بین المللی داشته باشند.

عباسپور اظهارداشت : اگر پنجشنبه را تعطیل کنیم و شنبه و یکشنبه را داشته باشیم عملا یک روز کاری در تعاملات بین المللی را از دست خواهیم داد، چون آن‌ها شنبه و یکشنبه را تعطیل می‌کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما شنبه را تعطیل کنیم، پنجشنبه را در تعاملات بین المللی با صادرات و واردات خواهیم داشت و شرایط بهتری را تجربه کرده و یک روز کاری اضافه در طول هفته خواهیم داشت؛ این از مطالبات اصلی تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد : تعطیلی شنبه بهتر از تعطیلی پنجشنبه است.

دیگر خبرها

  • آل اسحاق: افزایش تعطیلی‌ها در کشور مخالف تحقق شعار سال است
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • (ویدئو) عباسپور: تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • عباسپور: با تعطیلی پنجشنبه عملا یک روز کاری در تعاملات بین‌المللی را از دست می‌دهیم/ تعطیلی شنبه گزینه بهتری است
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جهش تولید با افزایش تعطیلی!
  •  بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان