Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@07:23:18 GMT

فضای ابری رایگان؛ هدیه ایرانسل به مشترکان

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۵۲۷

فضای ابری رایگان؛ هدیه ایرانسل به مشترکان

ایتنا - مشترکان ایرانسل کافیست هنگام ثبت‌نام در ابرینو، شماره ایرانسلی خود را وارد کرده و با ورود به اپلیکیشن، مراحل ثبت‌‎نام خود را تکمیل کنند. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان ایرانسلی می‌توانند با ثبت‌نام در اپلیکیشن ابرینو، از امکان استفاده از یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان یک ماهه نیز بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا برای فعال‌سازی رایگان این فضای ویژه یک ترابایتی، مشترکان ایرانسل کافیست هنگام ثبت‌نام در ابرینو، شماره ایرانسلی خود را وارد کرده و با ورود به اپلیکیشن، مراحل ثبت‌‎نام خود را تکمیل کنند. همچنین امکان خرید و فعال‌سازی بسته‌های عادی یک ماهه، سه ماهه و 6 ماهه نیز برای کاربران ابرینو فراهم است.

ابرینو به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ذخیره‌سازی و پشتیبان‌گیری ابری ایرانی، این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بتوانند فایل‌های مختلف صوتی، تصویری، ویدیویی، متنی و شماره تلفن‌های مهم و پرکاربرد خود را روی ابرینو ذخیره و نگهداری کنند یا با دیگران در فضایی کاملاً امن، به اشتراک بگذارند.

خدمات ذخیره‌سازی ابری (cloud storage service)، در دنیا برای نگه‌داری و مدیریت ساده‌تر، سریع‌تر، ارزان‌تر و امن‌تر فایل‌ها و اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این خدمات که کاری شبیه «هارد دیسک»ها را به صورت غیرفیزیکی انجام می‌دهد، از طریق شبکه‌های امن رایانه‌ای، اطلاعات ذخیره شده را بدون اشغال فضا روی گوشی یا رایانه، در هر مکان و زمان در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
مشترکان خدمات ذخیره‌سازی ابری ابرینو، علاوه بر استفاده از اپلیکیشن موبایلی، از طریق نسخه وب ابرینو نیز می‌توانند فایل‌های ذخیره شده خود را مدیریت کنند.

اپلیکیشن موبایلی ابرینو از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزار موبایلی از جمله «بازار جامع محتوای دیجیتال چارخونه»، «کافه بازار» و نیز وب‌سایت ابرینو در دسترس کاربران است.
ایرانسل اعلام کرده با تسهیل دسترسی مشترکان به دنیای دیجیتال، تلاش دارد تا به تجربه‌های زندگی دیجیتال مشترکان خود بیافزاید و به «اپراتور دیجیتال» بیش از پیش نزدیک شود.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فضای ابری ایرانسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در مراکز درمانی دولتی کرمانشاه رایگان شد.

وی افزود: در این طرح همه خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثنای داروی سرپایی) و استفاده از مجموعه ابزار تولید داخل غربالگری نوزادان در مراجعه به مراکز دولتی دانشگاهی کرمانشاه رایگان خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: سازمان‌های بیمه گر مکلف شده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 6087035

دیگر خبرها

  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • استفاده از بند سنگی‌ها برای ذخیره سازی آب در بم پشت سراوان
  • خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۳۰۲۰۴-۱۴:۰۴
  • ذخیره سازی بیش از ۵۲ میلیون مترمکعب آب در پشت سد‌های گرمی
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • بومی سازی مخازن ذخیره آب
  • ساخت بزرگ‌ترین پروژه ذخیره‌سازی باتری در اروپا