Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خانه با نتیجه یک بر یک برابر نفت مسجد سلیمان متوقف شد تا تیم خوزستانی همچنان روی نوار شکست ناپذیری باقی بماند.

بازیکنان پارس جنوبی جم بازی را خوب شروع کردند و توانستند در دقیقه ۵، دروازه رقیب را باز کنند. این گل روی همکاری محمد ابراهیمی و پوریا آریاکیا به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان دو تیم، موقعیت خطرناک دیگری روی دروازه هم ایجاد نکردند تا اینکه در ثانیه‌های پایانی بازی (دقیقه ۹۳)، عماد میرجوان بازی را به تساوی کشاند.

این دیدار با همین نتیجه به پایان رسید.

تساوی گل گهر و ذوب آهن

تقابل دو تیم ذوب‌ آهن و گل گهر سیرجان نیز با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

با وجود اینکه هر دو تیم موقعیت‌های خوبی در این دیدار داشتند اما در نهایت این بازی بدون گل به پایان رسید تا هیچ یک از این دو تیم دست خالی از زمین خارج نشوند.

با این نتیجه ذوب‌آهن با ۱۵ امتیاز در رده دهم قرار گرفت و گل‌گهر با ۷ امتیاز کماکان در رده چهاردهم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال رم و بولونیا در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا روز گذشته دوشنبه سوم اردیبهشت در ورزشگاه المپیک شهر رم به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود بولونیا به پایان رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این بازی از دقیقه ۵۲ و به جای «تامی آبراهام» وارد زمین زمین شد و ۴ دقیقه بعد توانست تنها گل تیمش در این بازی را وارد دروازه بولونیا کند.

سایت «ilromanista» ایتالیا صحبت‌های پس از بازی آزمون را منتشر کرده است. مهاجم ایرانی رم اظهار داشت: ما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز بازی روانه زمین شده بودیم اما گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که نتیجه دلخواه به دست نخواهد آمد.

او در پاسخ به این سوال که از لحاظ بدنی در چه شرایطی قرار دارد گفت: همه ما موظف هستیم تا بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم و برای موفقیت تیم بازی کنیم. گلزنی وظیفه من است و وظیفه‌ام را در این بازی انجام دادم.

کد خبر 6086064

دیگر خبرها

  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • العین، نیمار را از یک دستاورد تاریخی محروم کرد
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم