Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:17:54 GMT

ابتکار: شمار مدیران زن حدود ۲۰ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۶۸۷۶

ابتکار: شمار مدیران زن حدود ۲۰ درصد افزایش یافت

معصومه ابتکار عصر شنبه در جلسه شورای مشورتی با زنان استان همدان افزود: در دولت دوازدهم سهم زنان در عرصه مدیریتی باید ۳۰ درصد باشد که با همکاری مدیران بخشهایی اجرایی عملیاتی شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون زنان ۴۱ درصد از کارکنان دولت را نیز تشکیل می دهند افزود: ۲۷ درصد اعضای هیات علمی کشور زنان هستند و انتظار  می رود زنان بیشتری را در بخش های مدیریتی دانشگاه ها داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابتکار اظهار داشت: عدالت یکی از مباحث محوری در جامعه است چراکه هم از جهت فرهنگ و باورهای دینی و هم به لحاظ ارزش ها و آرمان هایی که انقلاب اسلامی پایه گذاری کرده همواره جزو موضوعات مهم در جامعه است.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: در برنامه ششم توسعه، سیاست ابلاغی رهبر معظم انقلاب و در سیاست های اختصاصی ابلاغی رییس جمهوری و برنامه های دولت دوازدهم، فرصتی است که بتوانیم بر اساس آنها برای عدالت جنسیتی برنامه ریزی کنیم.

ابتکار با اشاره به تصویب سند ارتقا زنان و خانواده در همدان و دیگر استانها گفت: در سطح ملی و برای هر استان سند ارتقا وضعیت زنان مبتنی بر اطلس هر استان و نیازهای خاص آن‌ها پیگیری می‌شود.

معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: شاخص‌های عدالت جنسیتی در هشت محور و ۱۷۶ شاخص تخصصی ارائه شده که همه دستگاه‌ها را در برمی‌گیرد و شامل شاخص‌های بهداشتی، آموزشی، مشارکت سیاسی و غیره با هدف‌گذاری‌ها مشخص است.

ابتکار ادامه داد: دولت از کارآفرینی زنان حمایت و وام اشتغال روستایی را پرداخت کرده که زمینه اشتغال ۴۰ درصد زنان روستایی را فراهم کرده است. 

حضور در جلسه شورای برنامه ریزی استان همدان، بازدید از طرحهای اشتغالزا  و دیدار با خانواده شهید خوش لفظ از دیگر برنامه های معاون رییس جمهوری در سفر یک روزه اش به پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین بود.

برچسب‌ها حقوق زنان استانداری همدان معصومه ابتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حقوق زنان استانداری همدان معصومه ابتکار حقوق زنان استانداری همدان معصومه ابتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند

خریداران بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها موظفند در برنامه تقدیمی خود، محورهای ۶گانه سازمان خصوصی‌سازی را شامل اهداف کمی و در برش‌های یکساله رعایت کنند، در صورت عدم ایفای تعهدات این سازمان حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، 85 درصد از سهام سرخابی‌ها روز دوشنبه(سوم اردیبهشت) به قیمت هر سهم استقلال 3 هزار و 46 ریال و ارزش کل معامله این باشگاه در بازار سهام حدود 2 هزار و 800 میلیارد تومان و قیمت هر سهم باشگاه پرسپولیس 3 هزار و 580 ریال و ارزش کل معامله رقمی حدود 3 هزار و 200 میلیارد تومان معامله شد.

بر این اساس 6 بانک «شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین» جزو متقاضیان خرید سهام باشگاه پرسپولیس و چهار شرکت از هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی پارس و پتروشیمی بندر امام از جمله خریداران باشگاه استقلال بودند.

همچنین 10 درصد این معامله باید به‌صورت نقدی و 90 درصد دیگر به‌صورت اقساطی انجام شود، و بخش نقدی قطعی شده و بخش اقساطی هم در اقساط 6 ماهه توسط کنسرسیوم‌ها پرداخت خواهد شد.

بر این اساس خریدار موظف است در برنامه تقدیمی خود برای اداره و توسعه بنگاه، محورهای زیر را هدفگذاری نماید. این برنامه که می‌باید شامل اهداف کمی و در برش‌های یکساله باشد، جزء تعهدات خریدار بوده و به طور منظم مورد پایش قرار خواهد گرفت. در صورت عدم ایفای تعهدات این بند سازمان خصوصی‌سازی حق فسخ قرارداد واگذاری را خواهد داشت.

الف- پیش بینی منابع درآمدی جدید و پایدار و افزایش درآمد از محل منابع فعلی.

ب- مدیریت هزینه و راهبرد جذب بازیکنان و کادر فنی .

ج- کاهش بدهیهای معوق .

د- خروج از زیان انباشته و سودآوری پایدار شرکت .

ه- برنامه تقویت و توسعه تیمهای پایه وکسب درآمد از این محل .

و- هدفگذاری جایگاه و رتبه تیم در بین باشگاههای ایران و آسیا.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاونت زنان ریاست‌جمهوری نمی‌تواند در اجرای موضوع حجاب وارد شود
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • طی دو سال هشت میلیون فقیر به تعداد فقرای کشور اضافه شده است!