Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، انوشیروان محسنی بندپی، در حاشیه برگزاری کارگروه کمیته اضطرار آلودگی هوا در جمع خبرنگاران  با اشاره به ادامه به مشام رسیدن بوی نامطبوع در تهران گفت: وزش باد از جنوب به شمال شده است و بوی نامطبوع نیمه شب از تهران عبور میکند .

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا شنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از وزش باد شدید در در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان تهران و افزایش دما تا شنبه (۱۱ فروردین) خبر داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز و فردا (۸ و ۹ فروردین) آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی این مدت با عبور موجی ضعیف در بعضی ساعات به‌ویژه ساعات بعد از ظهر در نیمه شمالی استان افزایش ابر، گاهی رگبار پراکنده و در نیمه جنوبی، مناطق غربی و ارتفاعات استان وزش باد شدید مورد انتظار است.

برای روز جمعه و شنبه (۱۰ و ۱۱ فروردین) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود. از بعد از ظهر روز یکشنبه (۱۲ فروردین) با عبور موجی دیگر در نیمه شمالی و ارتفاعات استان افزایش ابر گاهی رگبار پراکنده با احتمال رعدوبرق دور از انتظار نیست.

از امروز تا روز شنبه افزایش نسبی دما و روز یکشنبه کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، آسمان تهران فردا (۹ فروردین ماه) نیمه ابری تا ابری، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (۱۰ فروردین ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فرودگاه مهراباد با بیشینه دمای ۱۷ و کمیته دمای ۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران و ایستگاه توچال با بیشینه ۷- و کمینه ۹- سردترین نقطه تهران طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد شدید برای تهران
  • بازدید استاندار تهران از ستادهای نوروزی خدمات سفر غرب این استان
  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت در سال ۱۴۰۲
  • هشدار وزش باد شدید در تهران | هوا گرمتر می‌ شود
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا شنبه
  • اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام با بهره‌گیری از توان خراسان رضوی
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام