Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@15:38:33 GMT

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل از فردا

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۷۱۹۹

اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل از فردا

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران امروز به ریاست انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و نمایندگان دستگاه‌های مختلف برگزار شد.

در این جلسه با توجه به شرایط آلایندگی هوا و همچنین جو پایدار در دو روز آینده تصمیماتی از سوی کمیته اضطرار آلودگی هوا گرفته شد از جمله اینکه تمامی مسابقات ورزشی در فضای باز اعم از مسابقات لیگ تعطیل و فعالیتهای معادن شن و ماسه و صنایع نظیر آن تا اطلاع ثانوی متوقف گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه مصوبات این جلسه به شرح زیر است:

تعطیلی مدارس استان تهران در تمام مقاطع تحصیلی به جز دو شهرستان دماوند و فیروزکوه.

همچنین تمامی مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

بنا به تصمیم کمیته اضطراری آلودگی هوا دانشگاه‌ها فردا تعطیل نخواهند بود. همچنین براساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا  ممنوعیت طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا خواهد شد. براساس تصمیم این کمیته و موافقت شهرداری تهران فردا بلیت مترو و اتوبوس نیم‌بها خواهد بود.

در این جلسه همچنین استاندار تهران از مدیران دستگاه‌های مختلف خواست تا نسبت به دادن مرخصی به مادرانی که فرزندانشان در مهدهای کودک هستند مساعدت لازم انجام بگیرد.

وی در پایان گفت با توجه به تداوم آلودگی و شرایط جوی در خصوص تعطیلی روز دوشنبه نیز فردا غروب تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: طرح زوج و فرد انوشیروان محسنی بندپی کمیته اضطرار آلودگی هوا آلودگی هوای پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در پنج شهر این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، سیدیاسر حسن‌پور اظهار کرد: پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در پنج شهر بزرگ استان سمنان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه ابرپروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها بزرگ‌ترین پروژه در تاریخ ارتباطات کشور است، اضافه کرد: با این پروژه سرعت هزار مگابیتی را می‌توان به مردم ارائه کرد.

حسن‌پور با تاکید بر اینکه پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارهای استان سمنان پیشرو در اجرای پروژه ملی فیبر نوری منازل بوده است، خاطرنشان کرد: این پروژه در برنامه توسعه ۱۴۰۳ استان سمنان قرار داشته است که با پیگیری‌های استاندار و موافقت مقام عالی وزارت این پروژه در پنج شهر بزرگ استان در سال ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در پنج شهر استان تصریح کرد: به‌زودی اجرای پروژه در ۱۶ شهر دیگر استان نیز آغاز می‌شود و توافقنامه پروژه فیبرنوری شهری و اپراتور مربوطه در تمام شهرهای استان سمنان امضا شده است.

کد خبر 747446

دیگر خبرها

  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در ۵ شهر استان سمنان
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران