Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@22:34:24 GMT

شکست ماشین سازی با شلیک سرنوشت ساز جهانی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۷۲۴۳

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال تیم صنعت نفت آبادان از ساعت 16:40 امروز در ورزشگاه تختی از ماشین سازی تبریز میزبانی کرد و با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

در این مسابقه میلاد جهانی با گل دقیقه 3+90 سه امتیاز را برای صنعت نفت به ارمغان آورد و شکست ماشین سازی را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صنعت نف تبا این پیروزی 26 امتیازی شد و به رتبه چهاردهم جدول رده بندی صعود کرد. ماشین سازی 19 امتیازی هم رتبه نهم را در اختیار دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان ماشین سازی تبریز هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!

تیم ملی افغانستان اولین پیروزی خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را ثبت کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی هند امروز در دور چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ میزبان افغانستان بود و با نتیجه ۲-۱ در این دیدار شکست خورد.

در نیمه اول این مسابقه که در ورزشگاه ایندیرا گاندی برگزار می‌شد هند در دقیقه ۳۸ با گل سونیل چتری از روی نقطه پنالتی از حریف خود پیش افتاد تا نیمه اول با برتری یک گله هند به پایان برسد.

در نیمه دوم، رحمت اکبری در دقیقه ۷۰ بازی را برای افغانستان به تساوی کشاند و سپس شریف محمد دو دقیقه مانده به پایان با زدن گل پیروزی از روی نقطه پنالتی تیمش را به پیروزی رساند.

نکته جالب در این مسابقه خشونت بیش از حد هندی‌ها بود که باعث اعلام پنالتی به سود افغانستان و پیروزی تیم میهمان در این دیدار نیز شد. در این دیدار پربرخورد، بازیکنان هندوستان در این بازی ۵ کارت زرد و بازیکنان افغانستان نیز دو کارت زرد دریافت کردند.

افغانستان و هند دو کشوری هستند که روابط چندان خوبی با یکدیگر ندارند و این پیروزی از این جهت نیز برای افغان‎ها اهمیت مضاعفی دارد و یکی از مهمترین بردهای تاریخ فوتبال این کشور محسوب می‌شود.

تیم ملی افغانستان با این پیروزی امتیاز خود را به چهار امتیاز رساند و با تفاضل کمتر نسبت به هند در رده سوم جدول گروه A قرار گرفت.

در دیگر مسابقه این گروه، تیم ملی قطر با ۹ امتیاز از سه پیروزی متوالی در صدر گروه قرار دارد و امشب به مصاف تیم ملی کویت می‌رود که با سه امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • همه مدعیان صعود بردند، جز قهرمان لیگ‌برتر!
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • ایران در حوزه ارتباطات از رتبه ۸۱ به ۷۵ دست یافت/ لایحه امنیت کاربران در دست بررسی است
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • نتایج کامل دیدارهای دور چهارم مرحله دوم انتخابی جام جهانی در آسیا؛ ۸ تیم صعود کردند
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • شگفتی سازی افغانستان با شکست هند!
  • صعود خونین تیم‌ملی با برد تاریخی در عشق‌آباد! / فرار سه امتیازی از چمن مصنوعی و بازی خشن ترکمن‌ها
  • زنده از وضعیت مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در آسیا