Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:17:09 GMT

استقبال ستاره ژاپنی از پیوستن به لیورپول

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۷۲۸۱

استقبال ستاره ژاپنی از پیوستن به لیورپول

تاکومی مینامینو ستاره سالزبورگ مورد توجه لیورپول قرار گرفته و مشتاق پیوستن به صدرنشین فعلی لیگ برتر است.

به گزارش "ورزش سه"، سالزبورگ یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بوده است. این تیم اتریشی در گروه E با تیم‌های لیورپول، ناپولی و خنک همگروه شده بود. آنها با ارائه نمایش های فوق العاده تا آستانه صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها نیز پیش رفتند اما با شکست در بازی پایانی مقابل لیورپول در این امر ناموفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه درباره تیم سالزبورگ اما به ظهور پدیده های فوق العاده از این تیم برمی گردد؛ بازیکنانی نظیر ارلینگ هالند نروژی، هوانگ هی چان کره ای و تاکومی مینامینو ژاپنی که عملکردی فوق‌العاده را در برابر تیم‌های بزرگی نظیر لیورپول و ناپولی به نمایش گذاشتند.

 

 

 

 

پس از درخشش این بازیکنان جوان سالزبورگ، حالا آنها تیم‌های بزرگ اروپایی را خواهان خود می‌بینند.  جذاب ترین انتقال اما به پیوستن احتمالی تاکومی مینامینو به لیورپول مربوط می‌شود. طی هفته های اخیر نشریات اروپایی از علاقه باشگاه هایی نظیر دورتموند، بایرن مونیخ، منچستریونایتد و لیورپول به ستاره 24 ساله ژاپنی سالزبورگ صحبت کرده بودند. در نهایت اما به نظر می رسد که لیورپول گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده و احتمالاً مینامینو را در ژانویه به خدمت خواهد گرفت.

 

باشگاه سالزبورگ رسما مذاکرات با لیورپول برای انتقال تاکومی مینامینو، ستاره ژاپنی خود را تایید کرده است. این بازیکن که در جام ملت‌های آسیا نیز درخشش خوبی با سامورایی‌ها داشت درباره انتقال به لیوپول گفت:‌« از وقتی بچه بودم عادت داشتم بازی‌های لیگ برتر را تماشا کنم و همیشه این لیگ برای من خیلی جذاب بود. بازی در لیگ برتر رویای هر فوتبالیستی است چون بهترین بازیکنان جهان در این لیگ هستند و من هم دوست دارم در این لیگ در کنار بهترین بازیکنان جهان بازی کنم.»

 

تاکومی مینامینو در این فصل توانسته 9 گل به ثمر برساند و 11 پاس گل نیز ثبت کند.

لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم

هواداران اصفهانی از دربی نصف‌جهان و تقابل سپاهان و ذوب‌آهن استقبال جالب‌توجهی به عمل نیاورده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن عصر امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در چارچوب بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش‌جهان رودرروی یکدیگر قرار گرفته‌اند.

این دیدار که پس از هفته‌ها بالاخره برگزار شد، درحالی امروز به‌انجام رسید که طبق برنامه‌ریزی‌های سازمان‌لیگ قبل از شروع بازی‌های هفته بیست‌وچهارم و در روز غیرتعطیل برگزار شد که با انتقاداتی هم از سوی هواداران اصفهانی مواجه شده بود.

همین مسئله باعث شده که هواداران اصفهانی از این بازی مهم استقبال نکنند و دربی نصف‌جهان با کم‌ترین حضور هواداران در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شده است؛ البته نتایج ضعیف سپاهان و ذوب‌آهن اصلی‌ترین عامل عدم استقبال هواداران از این جدال است.

حدوداً ۳۰۰ هوادار برای حمایت ذوب‌آهن به ورزشگاه نقش‌جهان آمده‌اند و از هواداران طلایی‌پوشان که روی کاغذ میزبان این بازی هستند فقط نزدیک به پنج الی شش هزار نفر روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان نشسته‌اند که با توجه به اسم بزرگ بازی و شهرآورد نصف‌جهان آمار جالبی به‌شمار نمی‌رود.

کد خبر 745556

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • حمایت کلوپ از ستاره لیورپول: گل نزدن عادی است
  • خلاصه بازی آتالانتا 0-1 لیورپول (لیگ اروپا - 2023/24)
  • خنده های یورگن کلوپ در لحظات پایانی بازی آتالانتا و لیورپول و حذف از لیگ اروپا / فیلم
  • آخرین بازی اروپایی کلوپ و لیورپول
  • بایرن 32 سهمیه جام باشگاه‌ها را تکمیل کرد
  • لیورپول؛ «مرغ از قفس پرید؟»
  • رسمی؛ سالزبورگ به جام جهانی باشگاه‌ها 2025 راه یافت
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم