Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان در خصوص اقدامات این سازمان برای تامین زمین مورد نیاز ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن گفت: تکالیفی که وزیر راه و شهرسازی در خصوص تامین زمین این طرح برعهده سازمان ملی زمین و مسکن گذاشته بود از طریق تفاهم با دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مسکن و دستگاه‌های وابسته به آن که مقرر شده بود اقداماتی را انجام دهند در این خصوص گام‌های خوبی برداشته‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با بیان اینکه در مناطقی که زمین داشته باشیم، آن را برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن تامین و آماده‌سازی می‌کنیم، تصریح کرد: در این راستا با مدیران‌کل راه و شهرسازی استان‌ها نیز جلسات مستمری داریم تا مشکلات و مسائل را حل کنیم.

کد خبر 4797615

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح ملی مسکن برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن طرح اقدام ملی مسکن بودجه 99 کل کشور لایحه بودجه قیمت دلار بانک مرکزی ایران بنزین مالیات طرح ملی مسکن اوپک قیمت بنزین وزارت جهاد کشاورزی قیمت یورو وزارت صنعت معدن و تجارت لایحه بودجه سال 99 کل کشور صادرات غیرنفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد

        به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی روز چهارشنبه گفت: در راستای تحقق تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور برای کمک به معیشت کارکنان فراجا بویژه مرزبانان این استان، منازل مسکونی برای آنان ساخته خواهد شد.   سردار مجید شجاع افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده ۷۲ واحد مسکونی در سال جاری برای استفاده مرزبانان هنگ تایباد و خانواده آنها ساخته می شود که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) ساخت پروژه ۳۲ واحدی آغاز شد.   فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه شهرستان سرخس و مشهد نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده و ساخت تعدادی واحد سازمانی برای استفاده همکاران سخت کوش و متعهد مرزبانی در دستور کار است که ساخت بخشی از آن نیز در سال جاری آغاز خواهد شد.   سردار شجاع گفت: مرزبانان و خانواده آنها لایق بهترین ها هستند، لذا تمام تلاش را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم بهبود معیشت آنها به ویژه در حوزه منازل سازمانی را محقق کنیم.   خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.   تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۲هزار قطعه زمین طرح جوانی جمعیت پارسال در قم واگذار شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان