Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی نبیان درباره اقدامات این سازمان برای تامین زمین مورد نیاز ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن گفت: تکالیفی که وزیر راه و شهرسازی در خصوص تامین زمین این طرح برعهده سازمان ملی زمین و مسکن گذاشته بود از طریق تفاهم با دستگاه‌های مختلف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مسکن و دستگاه‌های وابسته به آن که مقرر شده بود اقداماتی را انجام دهند در این خصوص گام‌های خوبی برداشته‌اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در مناطقی که زمین داشته باشیم، آن را برای ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن تامین و آماده‌سازی می‌کنیم، تصریح کرد: در این راستا با مدیران‌کل راه و شهرسازی استان‌ها نیز جلسات مستمری داریم تا مشکلات و مسائل را حل کنیم.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی سازمان ملی زمین و مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد

روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه  برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حدود ۴ هزار همت نیاز داریم که تا به امروز تنها دو سوم از متقاضیان آورده خود را پرداخت کرده اند گفت: از این ۴ هزار همت یک سوم بانک‌ها پرداخت کرده اند.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری با اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن  بسیار نمود پیدا کرده  است.

اکبری اظهار کرد: در بازه ۱۰ساله  رشد بخش مسکن منفی بود اما  امروزه  که با رشد حدود ۳درصدی مواجه هستیم  این رشد  تورمی نبوده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی  تاکید کرد: از ظرفیت‌ مردمی‌سازی ساخت مسکن غافل نشویم چرا که به کارگیری این ظرفیت ها نقش موثری  در تکمیل و تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن  دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • پرداخت ویژه به روستاهای هدف گردشگری در استان اصفهان
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • جهش مسکن ملی با شهرک ها در مازندران/سایه برج ها بر سر دریا
  • ساخت نهضت ملی مسکن بدون آورده متقاضیان
  • اراضی بیش از یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد 
  • ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در فارس
  • ضرورت تامین زیر ساخت ها در شهر جدید مهستان استان البرز
  • وعده تامین زمین نهضت ملی مسکن اسلامشهر محقق نشد