Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-24@09:57:47 GMT

ماجرای پیچیده بازگشت استراماچونی به ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۷۵۲۷

ماجرای پیچیده بازگشت استراماچونی به ایران

سرمربی ایتالیایی باشگاه استقلال با آبی‌پوشان وارد چالش جدیدی شده و احتمال دارد به ایران بازنگردد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، داستان آندره‌آ استراماچونی با باشگاه استقلال هر روز وارد فاز جدیدی می‌شود و مشخص نیست چه ماجرایی در حال طی شدن است.

سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان بامداد دوشنبه هفته گذشته پس از آنکه در تمرین آبی‌پوشان در روز یکشنبه شرکت نکرده بود، از تهران به سمت استانبول خارج شد و از آن روز مدیران باشگاه استقلال تلاش می‌کنند تا این مربی به ایران بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راه وزارت ورزش و جوانان به همراه وزارت امور خارجه به کمک باشگاه استقلال آمده‌اند و روز گذشته اعلام شد پس از آنکه 4 بار پول به‌حساب استراماچونی واریز شده و بازگشت خورده، این پول به حساب سفارت ایتالیا واریز شده و وزارت امور خارجه ایتالیا برای سرمربی استقلال چک صادر کرده است اما به دلیل تعطیلی بانک‌های اروپایی در روزهای شنبه و یکشنبه، پول در روز دوشنبه به‌حساب استراماچونی واریز می‌شود.

در حالی که همگان منتظر بازگشت استراماچونی در روز دوشنبه به ایران هستند، سرمربی استقلال با انتشار پیامی در اینستاگرام اعلام کرد: «وکلای من برای محافظت از حقوق قانونی من تلاش می‌کنند اما باید به هواداران خود بگویم که نمی‌توانم با این وضعیت کنار بیایم چون چهره من به‌عنوان مربی حرفه‌ای در حال آسیب دیدن است. واقعاً نمی‌دانم که مدیران استقلال خواهان بازگشت من به ایران هستند یا نه، ولی می‌دانم از رفتار مدیریت باشگاه خسته هستم و ادامه همکاری برایم ممکن نیست.»

استراماچونی با انتشار این پیام در اینستاگرام همسر خود و البته ویدئویی که از خستگی‌های خود گفته، نشان داده که شرایط برای او سخت است و احتمال دارد به‌زودی قید همکاری با استقلال را برای همیشه بزند. مدیران باشگاه استقلال تمام حقایق موجود را به اطلاع هواداران نرسانده‌اند و در آینده‌ای نزدیک مشخص می‌شود که استراماچونی برای همیشه از استقلال جدا می‌شود یا اینکه با حل مشکلات به ایران بازخواهد گشت.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال وزارت ورزش و جوانان آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می‌کند.

سرمربی برزیلی در هفته‌های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می‌کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد، اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می‌کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام، اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه‌ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی‌های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم، اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم، اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیز‌ها را درگیر می‌کند.

در واقع به نظر می‌رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می‌تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • بازگشت ستاره استقلال به تمرین
  • ستاره ازبکستانی استقلال به تمرین بازگشت
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • ماجرای کتاب به امانت گرفته‌شده‌ای که بعد از یک قرن به کتابخانه بازگشت!
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!