Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@23:46:17 GMT

حمله تند سرمربی پیشین استقلال به داوری

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۷۵۳۶

حمله تند سرمربی پیشین استقلال به داوری

سرمربی آلمانی بنی یاس امارات یکی از دلایل اصلی کسب نتایج ضعیف تیمش را ضعف داوری دانست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت عربی کوره، شفر بعد از هدایت استقلال راهی لیگ امارات شد تا هدایت بنی یاس را برعهده بگیرد. بنی یاس با هدایت سرمربی آلمانی خود در فصل جاری نتایج ناامید کننده‌ای به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم بعد از گذشت ۸ هفته تنها ۸ امتیاز به دست آورده و در رده دهم جدول رده‌بندی جای دارد و همین باعث شده تا شرایط برای مرد باتجربه آلمانی مناسب نباشد و هر لحظه احتمال اخراج او وجود داشته باشد.

شفر از دلیل اصلی نتایج ضعیف تیمش در فصل جاری سخن به میان آورد و گفت:

۹ امتیاز را به خاطر عملکرد ضعیف داوری از دست داده‌ایم. اشتباهات داوری به ضرر ما بوده است و باید این موضوع را در نظر گرفت. وقتی درباره نتایج ضعیف بنی یاس صحبت می‌کنید به این موضوع هم بپردازید که ما چقدر از داوری ضرر کرده‌ایم.

در فصل جاری لیگ امارات الشارجه که حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا است بهترین عملکرد را داشته و با ۲۰ امتیاز در رده نخست است. الشباب و العین هم در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ امارات بنی یاس بنی یاس سایت عربی کوره لیگ امارات وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب، برق و تأسیسات قشم از بهره‌برداری سامانه دانش‌بنیان هوشمندسازی شبکه آب شهر قشم خبر داد. - اخبار استانها -

شهرام داوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قشم اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سامانه ابتدای تابستان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این سامانه، قشم دومین شهر در ایران در بهره‌برداری از سامانه هوشمندسازی شبکه آب شهری است، افزود: با هوشمندسازی می توان مقدار زیادی از آب مصرفی را ذخیره و شرایط کم‌آبی را به خوبی مدیریت کرد.

این مقام مسئول تأکید کرد: هوشمندسازی خط انتقال و شبکه توزیع در قشم با هدف مدیریت بهتر تأسیسات ضروری است.

‌داوری بیان داشت: ابتدای تابستان سال جاری، بهره برداری از سامانه دانش بنیان هوشمندسازی شبکه آب شهر قشم آغاز می‌شود که بعد از مشهد، قشم دومین شهر در ایران برای پیاده‌سازی این فناوری محسوب می‌شود و براساس یک برنامه اقدام مدون، ترمیم و نوسازی شبکه لوله‌کشی و توزیع آب نیز وارد مرحله عملیاتی می‌شود.

وی تأکید کرد: اولویت امسال شرکت آب، برق و تأسیسات قشم تمرکز بر هوشمندسازی و ترمیم شبکه انتقال آب است.

داوری بیان داشت: در حال حاضر تولید آب روزانه شهر قشم 23 هزار متر مکعب است و با بهره‌برداری از سایت ساحلی در روزهای آینده، به 27 هزار مترمکعب افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • شماره یک تیم ملی حق حسینی است | ۳ امتیاز بازی با ترکمنستان را مدیون دروازه بان استقلال هستیم
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • ۱۰ فکت اشتباه از جنگ جهانی دوم که بین مردم رایج هستند(+عکس)
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • جوانگرایی یک شبه امکانپذیر نیست/ مدیریت ضعیف به استقلال ضربه زد 
  • لیگ لبنان هم وی ای آر آورد