Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،میرعلی اصغر نساج شهردار منطقه ۵ تبریز  در این خصوص افزود: باند کندرو جنوبی جاده تهران یکی از طرح‌های عمرانی مهم محسوب می‌شود که در تغییر مبلمان شهری شرق تبریزنقش خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه مسیرگشایی باند‌های کندرو شمالی و جنوبی یکی از برنامه‌های ساماندهی ورودی شرق تبریز است گفت: با پایان یافتن عملیات تملک املاک واقع در مسیر زیرسازی باند کند رو جنوبی شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نساج افزود: ۵۳ ملک در مسیرباند جنوبی واقع شده وبخش وسیعی از عملیات تملک پایان یافته است.

او با بیان اینکه برای تملک کل املاک واقع در مسیر این طرح با ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مربع مساحت ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود، گفت: زیرسازی قسمت‌های تملک شده و جدول گذاری در حال اجراست و پس از اتمام آن آسفالت ریزی نیز شروع می‌شود.

شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: در ۷۰۰ متر از باند کندرو جاده تهران پس از زیرسازی و جدول گذاری آسفالت ریزی اساسی انجام می‌شود.

به گفت او در قسمت دیگری از این مسیر به طول ۱۰۰ متر عملیات جدول گذاری شروع شده و بزودی زیرسازی اساسی آن انجام خواهد شد.

نساج همچنین افزود: ۵۰ متر دیگر از این پروژه پس از پایان یافتن آزادسازی املاک در مرحله زیرسازی و جدول گذاری است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جدول گذاری آسفالت شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در باند رفت وبرگشت محور قدیم کرج قزوین به دلیل عملیات روکش آسفالت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای، در پی اجرای عملیات روکش آسفالت در باند رفت وبرگشت محور قدیم کرج قزوین، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

بازه زمانی این عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ و از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه و از ساعت ۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰روزهای چهارشنبه خواهد بود. گفتنی است که این عملیات در روزهای پنج شنبه، جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه متوقف می شود.

موقعیت دقیق اجرای این عملیات نیز از کیلومتر ۰ الی ۲ باند رفت وبرگشت محور قدیم کرج قزوین خواهد بود و تردد هم زمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده کشور نوسازی شد
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • تردد در محور قدیم کرج قزوین محدود می‌ شود
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • آغاز اجرای پروژه عمرانی در جاده کرج_چالوس/ سفر به مازندران از مسیرهای جایگزین ممکن است
  • پیشرفت ۸۰ درصدی عملیات زیرسازی کمربندی اشکفتک