Web Analytics Made Easy - Statcounter

طراح غرفه های نمایشگاهی فارغ التحصیل رشته ی معماری با سابقه کاری مرتبط به طراحی غرفه های نمایشگاهی و فضای اداری مسلط به فتوشاپ ،auto-cad،3dmax کارشناس بازاریابی و فروش با سابقه و تجربه کار در زمینه فروش غرفه های نمایشگاهی آشنایی با اصول فروش و بازاریابی و مذاکره روحیه کار تیمی و روابط قوی مهارت در انجام مذاکره ی موثر متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به شماره واتس آپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمائید. واتساپ: 09197971396

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یان فنت شیپ تایید کرد که در پایان فصل سمت سرمربی‌گری آژاکس را رها خواهد کرد، اما در حال حاضر در حال مذاکره برای قبول نقش دیگری در این باشگاه است.

فنت شیپ امروز در صحبت با رسانه‌های هلندی گفت: «من می‌خواهم در آینده کمک کنم اما با نقشی متفاوت. مربی‌گری را تا پایان فصل ادامه می‌دهم و سپس فرد دیگری جایگزین من خواهد شد.

با نمایندگان باشگاه صحبت می‌کنم. من در باشگاه می‌مانم اما باید در مورد نقش و مسئولیتم در فصل بعد با آنها مذاکره کنم. باید بفهمم نقش من در فصل آینده چیست.

من یک همکاری چندساله را در نظر دارم. این آرزوی من و آژاکس است. باید دید چه نقشی به من خواهد رسید. در هر حال کاملا آماده‌ام تا در هر پستی به این باشگاه خدمت کنم.»

آژاکس یک فصل بسیار کابوس‌واری را سپری کرده است. آنها در حال حاضر در هفت بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده‌اند و در رتبه پنجم قرار دارند. این بدترین نتیجه و عملکرد آنها از فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ است.

قبل از شروع فصل جدید، آژاکس نیاز به یک بازسازی بزرگ دارد و اکنون مهم‌ترین سوال در فوتبال هلند این است که چه کسی مسئولیت ساخت آژاکس را برعهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • پیش‌فروش بلیت‌ نمایش «توقف اتانازی» آغاز شد
  • دیپلماسی ارزی فرزین بی سابقه بود
  • 3 اشتباه دیگر فروش
  • «هیدن» پس‌ از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • «هیدن» پس‌از ۲۳۰ اجرا به صحنه باز می‌گردد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»