Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@09:39:39 GMT

استخدام مهندس برق الکترونیک در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۷۶۶۰

مهندس برق/الکترونیک آشنا به طراحی و راه اندازی سخت افزار مهندس برق/الکترونیک آشنا به برنامه نویسی C و VHDL مهندس برق/الکترونیک مسلط به نرم افزار Altium  از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

ایمیل: cv@partodp.ir

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران IranOpenRobocup۲۰۲۴ و انتخابی جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار و تیم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با عنوان IRL در لیگ ربات پرنده (Flying Robots) میان ۲۵ تیم شرکت‌کننده از دانشگاه‌های سراسر کشور با غلبه بر تیم‌های قدرتمندی همانند MRL دانشگاه آزاد قزوین، EEIUST دانشگاه شهید بهشتی، KN۲C دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی (ره)، RRL دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، EEIUST دانشگاه علم و صنعت ایران، Black Tear دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات، دانشگاه‌های آزاد تبریز، شیراز، تهران غرب، یزد، کرمانشاه، کادمی رباتیک و هوش مصنوعی فناور؛ پس از تیم XEROX UAV دانشگاه شهید بهشتی (ره) بر سکوی دوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

هدایت و مشاوره تیم را سیدابوالفضل حسینی، استادیار گروه برق و رئیس مرکز تحقیقات برق و الکترونیک واحد یادگار امام (ره)، بر عهده داشت و اعضای تیم رباتیک واحد که به سرپرستی علی بابایی در این رویداد بین‌المللی شرکت نمود را نفرات زیر تشکیل دادند:
مهندس مهدی زارعی، مهندس سیدمجتبی هژبری، مهندس حمیدرضا خسروی‌زاده، علی تیموری، رامتین نصیری، دنیز نورمحمدزاده ملکی، امیرمحمد گودرزی‌نیا، فاطمه سخایی، زهرا حکیمی، فاطمه لطفی، حسین عابدی، شایان مأموریان، ماهان صفایی، عرفان نادری، مهدی سلمانی، محمدحسین عمویی، علیرضا دلیسناو، عرفان صبوری محله و عرفان گنجی.

به گزارش آنا، این دوره از مسابقات با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از پنج کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با خسته‌ترین انسان کره زمین آشنا شوید (فیلم)
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • (تصاویر) ازدواج مرد ژاپنی با عروسک مشهور دیجیتالی
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • عمر کروکی های کاغذی به پایان رسید
  • کروکی‌‌ کاغذی حذف می‌شود