Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های استقلال و شاهین شهرداری بوشهر در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برتری پرگل میزبان به پایان رسید. ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال در دیدار هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود و با نتیجه 4 بر یک به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های استقلال را در این بازی آرش رضاوند (29)، مهدی قائدی (52)، محمد دانشگر (58) و شیخ دیاباته (69) به ثمر رساندند و روزبه چشمی (88 - گل به خودی) برای شاهین گلزنی کرد.

استقلال در روزی به پیروزی شیرین و پرگل دست یافت که آندره‌آ استراماچونی پس از چند روز کش و قوس با مسئولان باشگاه استقلال برای بازگشت به این تیم، امروز اعلام کرد دیگر سرمربی استقلال نخواهد بود و با پیامی تصویری از بازیکنان و هواداران این تیم خداحافظی کرد. ساعتی پس از این خداحافظی تلخ، استقلال بردی شیرین کسب کرد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، وریا غفوری، هروویه میلیچ (85 - زکریا مرادی)، علی کریمی، مسعود ریگی (63 - فرشید باقری)، آرش رضاوند، مهدی قائدی (73 - مرتضی تبریزی) و شیـخ دیاباته.

ترکیب شاهین شهرداری: ماکسیما کویلیتایا، مرتضی غلامعلی‌تبار، لوکا گادرانی، بهروز نوری‌فرد، سلمان بحرانی (57 - امیرحسین موسی‌زاده)، بهمن سالاری (65- مصطفی احمدی)، ابوذر صفرزاده، حسین مالکی، دانیال مومنی (81 - سعید کریمی)، حسن نجفی و محمد صادق بارانی.

داور: علی بای

نیمه اول
دقیقه 5:
شیخ دیاباته در محوطه جریمه شاهین شهرداری اقدام به توپ ربایی از مقابل دروازه‌بان کرد و در ادامه قصد باز کردن دروازه را داشت که توپ او پس از برخورد به مدافعان منحرف شد و در چارچوب نبود.

دقیقه 8: علی کریمی قصد داشت با ضربه‌ای فنی دروازه شاهین را باز کند که توپ او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22: ارسال روی دروازه شاهین، ضربه سر عارف غلامی را به دنبال داشت که کویلیتایا توپ را از زیر طاق دروازه راهی کرنر کرد.

دقیقه 29: پرتاب اوت سریع استقلالی‌ها از سمت راست و ارسال روی دروازه شاهین از سوی ریگی، ضربه رضاوند را به دنبال داشت که توپ اول توسط کویلیتایا دفع شد و پس از برخورد به تیر دروازه بار دیگر توسط رضاوند نواخته شد تا وارد دروازه شاهین شود.

دقیقه 30: شاهینی‌ها حمله‌ای سریع را روی دروازه استقلال ترتیب دادند که ارسال کوتاه به محوطه جریمه و ضربه سر مهاجم ابوذر صفرزاده موقعیتی خطرناک را روی دروازه این تیم رقم زد، اما در نهایت توپ از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 35: صفرزاده از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. در ادامه مهرداد کریمیان، مربی تیم شاهین هم اعتراض کرد که او هم با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 40: وریا غفوری در یک حمله سریع و یک و دو از سمت راست، در محوطه جریمه شاهین صاحب موقعیت شد و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که کویلیتایا توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 43: علی کریمی در محوطه جریمه موقعیت مناسبی برای باز کردن دروازه شاهین داشت که ضربه چکشی او راهی اوت شد.

نیمه دوم
دقیقه 48:
شوت مهدی قائدی از پشت محوطه جریمه به شکل خطرناکی از کنار دروازه شاهین شهرداری بوشهر به بیرون رفت.

دقیقه 52: مهدی قائدی با حرکتی انفرادی در یک سوم دفاعی شاهین و عبور از مدافع پیش‌رو، ضربه‌اش را به طاق دروازه این تیم زد تا گل دوم استقلال شکل بگیرد.

دقیقه 58: محمد دانشگر با شوتی ناگهانی از پشت محوطه جریمه دروازه شاهین بوشهر را باز کرد.

دقیقه 61: شاهینی‌ها صاحب ضربه ایستگاهی در پشت محوطه جریمه شدند که ضربه مستقیم آنها به شکل زمینی روی دروازه استقلال خطرساز شد که ابتدا حسینی موفق به مهار توپ شد و سپس بازیکنان استقلال توپ را از زیر پای غلامعلی‌تبار خارج کردند تا مانع از گلزنی این تیم شوند.

دقیقه 63: محمد صادق بارانی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 64: میلیچ، بازیکن استقلال با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه 68: مهدی قائدی از محوطه جریمه ارسالی برای شیخ دیاباته داشت که این بازیکن هم پس از کنترل توپ با سینه، با ضربه‌ای روی پا توپ را به تور دروازه شاهین چسباند.

دقیقه 78: بازیکنان استقلال بار دیگر صاحب موقعیت شدند که این بار توپ به مرتضی تبریزی رسید، اما ضربه او جایی در چارچوب نداشت.

دقیقه 80: شیخ دیاباته پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و خودش را در موقعیت شوتزنی قرار داد، اما ضربه ناگهانی او را کویلیتایا راهی کرنر کرد.

دقیقه 88: حسین مالکی روی دروازه استقلال خطرساز شد و قصد داشت با پاس عرضی هم تیمی‌اش را صاحب موقعیت گل کند، اما توپ پس از برخورد به روزبه چشمی وارد دروازه حسینی شد.

به گزارش تسنیم، استقلال با این پیروزی 29 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان و پرسپولیس 28 امتیازی، در صدر جدول قرار گرفت.

حاشیه دیدار استقلال - شاهین| حضور مربی سپاهان و اعتراض میزبان و میهمان به داور

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT7 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال لیگ برتر فوتبال استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتبال استقلال فوتبال لیگ برتر فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از بارش شدید و عجیب و غریب باران در شهرهای امارات و آب گرفتگی خیابان ها و وضعیت بد جوی، بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با 24 ساعت تأخیر در استادیوم هزاع بن زاید برگزار شد و العین توانست به امپراطوری الهلال پایان داده و با نتیجه دور از انتظار چهار بر دو از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.

ویدئو: 330255

این مسابقه با شوک زودهنگام العین به به میهمان آغاز شد. ضربه بلند العویس در مرکز زمین با ضربه سر بد ساویچ به یحیی نادر رسید و این بازیکن نیز به صورت اتفاقی توپ را برای سفیان رحیمی مراکشی ارسال کرد و ستاره اماراتی ها با سرعت بالا وارد محوطه جریمه شد و ضربه او به گوشه دروازه رفت تا میزبان در دقیقه چهارم به گل نخست دست یابد.

در ادامه و در میان ناباوری همگان، العین صاحب یک ضربه پنالتی شد. پاس در عمق بندر الاحبابی به رحیمی رسید و او موفق شد محمد العویس را نیز از پیش رو بردارد ولی با خطای سنگربان الهلال سرنگون شد و داور ابتدا آفساید اعلام کرد اما پس از بازبینی صحنه مشخص شد علی البلیهی آفساید را پر کرده و بدین ترتیب یک پنالتی برای العین اعلام شد که سفیان رحیمی آن را به گل تبدیل کرد.

شگفتی ها در دقیقه 38 تکمیل شد. روی یک شروع سریع، توپ برای اریک ارسال شد و این بازیکن در محوطه جریمه با خطای البلیهی سرنگون شد. ادهم مخادمه داور اردنی یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد اما کمک داور ویدیویی از او درخواست کرد تا صحنه را مورد بازبینی قرار دهد. با این حال، قاضی میدان روی تصمیم خود باقی ماند و سفیان رحیمی ضمن ثبت یک هت تریک تاریخی، نتیجه بازی را سه بر صفر کرد.

الهلال در وقت های تلف شده نیمه نخست صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی پس از بازبینی صحنه مشخص شد بازیکن این تیم در آفساید بوده و این پنالتی لغو شد. تیم عربستانی در آغاز نیمه دوم موفق شد یکی از گل ها را جبران کند. حرکت خوب ساویچ از سمت راست و ارسال زمینی او به دهانه دروازه با ضربه نوک پای مالکوم وارد دروازه شد تا بازی سه بر یک شود.

اما سریال پنالتی ها در دقیقه 51 باز هم تکرار شد. سفیان رحیمی پس از ورود به محوطه، پس از برخورد با کالیدو کولیبالی روی زمین افتاد و مخادمه پس از بازبینی صحنه، دستور به یک ضربه پنالتی داد. کاکو در دقیقه 56 پشت این توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت العویس به گل چهارم میزبان تبدیل کرد.

الهلال توانست در دقیقه 78 به گل دوم رسید. یک ارسال به روی دروازه الهلال با ضربه ساویچ همراه شد که خالد عیسی توپ را برگشت داد. در ادامه و پس از تأثیرگذاری صالح الشهری روی توپ، این سالم الدوسری بود که با یک چرخش تماشایی و در شرایطی که پشت به دروازه بود، دروازه را باز کرد تا بازی چهار بر دو شود.

در ثانیه های پایانی بازی نیز شوت سالم الدوسری به تیرک دروازه برخورد کرد. نهایت نیز این بازی با پیروزی بزرگ چهار بر دو العین به پایان رسید تا روند پیروزی های الهلال پس از 34 دیدار متوالی متوقف شده و آبی های ریاض پس از 42 مسابقه، تن به شکست بدهند.

دیگر خبرها

  • تساوی گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • کاپیتان خوزستانی‌ها مرد بازی‌های خاص!
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال