Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ادامه روزهای خوب پرسپولیس   تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهدای شهر قدس از هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.  این مسابقه در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.  پرسپولیس با این نتیجه ۲۸ امتیازی شد و به رده دوم رسید.  سایپا نیز با ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

--- برای همیشه از استقلال رفتم سرپرست مستعفی استقلال تأکید کرد برخلاف شایعات قصد بازگشت و نشستن روی نیمکت آبی‌ها را ندارد. پیش از بازی امروز استقلال مقابل شاهین بوشهر، شایعه شده بود که جواد زرینچه روی نیمکت این تیم خواهد نشست.  زرینچه هم واکنش نشان داد و به فارس گفت:«این خبر صحت ندارد. برای همیشه از استقلال رفته‌ام و آنهایی که علیه من شعار دادند را به خدا واگذار می‌کنم.   --- نیمکت‌نشینی مشکوک بیرو  در حالی که انتظار می‌رفت مطابق معمول علیرضا بیرانوند در بازی با سایپا دروازه‌بان اصلی پرسپولیس باشد، اما این اتفاق نیفتاد. امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بیرانوند چند روزی از ناحیه کشاله ران احساس ناراحتی می‌کرد. اما بیرانوند با وجود مصدومیت در اردوی پرسپولیس حضور داشت و هنگام بازی هم روی نیمکت نشست و حتی در زمان گرم کردن بازیکنان به زمین آمد.   مربی ایتالیایی آب پاکی را روی دست همه ریخت    پس از کش و قوس‌های فراوانی که بر سر بازگشت آندره‌آ استراماچونی وجود داشت، امروز مربی ایتالیایی با انتقاد از مدیران باشگاه استقلال از پایان همکاری‌اش با این تیم خبر داد. این اتفاق در حالی افتاد که اسماعیل خلیل‌‌زاده، رئیس هیأت مدیره استقلال و سرپرست فعلی این باشگاه صبح امروز در مصاحبه‌ای گفت: «استراماچونی شماره حساب خود را در اختیار سفارت ایران در ایتالیا قرار داده و سفارت ایران هم تصریح کرده پول نزد آنهاست و دوشنبه واریز می‌شود و قابل برداشت خواهد بود.» اما در حالی که بسیاری هواداران استقلال امیدوار بودند که استراماچونی به ایران بازگردد و کارش را دوباره از سر بگیرد. این مربی در پیامی تصویری از طریق صفحه اینستاگرام همسرش، خطاب به هواداران استقلال گفت: «به خاطر یکسری اخبار نادرست که در روزهای اخیر در رسانه‌های مختلف از جمله رسانه‌های ایرانی و ایتالیایی منتشر شده، باید شفاف‌سازی کنم. بعد از نزدیک به 5 ماه کار در ایران مجبور شدم این کشور را ترک کنم. هر روز سعی کردیم با مدیریت باشگاه راه‌حلی برای حل مشکل‌مان پیدا کنیم تا دوباره به نیمکت استقلال بازگردم و یک بار دیگر کنار بازیکنانم باشم تا خودمان و هواداران دوست‌داشتنی استقلال یک بار دیگر از بازی‌های‌مان لذت ببریم ولی با وجود تمام تلاشی که از جانب من انجام شد، متأسفانه هیچ اقدام مناسبی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفت. با تمام احترامی که برای هواداران استقلال قائل هستم، اما باید با ناراحتی بگویم که هیچ چیزی در 9 روز اخیر تغییر نکرده و من دیگر سرمربی استقلال نیستم.» روز گذشته (جمعه) در یک برنامه تلویزیونی ادعا شد که من پول و طلبم را از استقلال دریافت کرده‌ام اما از همین جا اعلام می‌کنم که هیچ پولی از استقلال دریافت نکرده‌ام.  من نمی‌دانم که این افراد اصلاً دوست دارند به استقلال برگردم یا نه اما چیزی که قطعاً می‌دانم، این است که بابت این 5 ماه و این رفتارها از مدیریت باشگاه خسته شدم

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!

گفته‌های مدافع سابق استقلال با واکنش طنز هواداران پرسپولیس روبرو شد. البته خسرو حیدری چندی پیش با تغییر رنگ لوگوی باشگاه خوشه طلایی سوژه شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربر سجاد در توئیتی نوشت: تو این هیری ویری خسرو حیدری گفته من از سیتی پیشنهاد داشتم:))) این که چیزی نیست داداش پرز منو برای جانشینی رونالدو در نظر گرفته بود، اما لیاقت نداشتن رفتن دنبال هازارد.

کاربر علیرضا هم اینگونه واکنش نشان داد: خسرو حیدری داره درست میگه و میدونم، چون پیراهن منچسترسیتی آبی کمرنگ بود پیشنهادشونو قبول نکرد.

منبع: برترین‌ها

tags # استقلال سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی