Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار ناظمی در مورد آخرین وضعیت سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال و اینکه آیا مسئولان وزارت ورزش به تعهد خود عمل نکرده اند گفت: ما همچنان سر حرف مان هستیم. پولی که باید به ایشان پرداخت می شد روز جمعه واریز شده و باید اعلام وصول می کرد. پول در حساب ایشان هست اما صبح روز دوشنبه اعلام وصول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به تعهداتی که داشتیم عمل کردیم. 

وی ادامه داد: توقع من این بود که با توجه به علاقه ای که به تیم استقلال دارد نیم ساعت مانده به بازی با شاهین بوشهر چنین پیامی را صادر نکند. قطعا پول روز دوشنبه اعلام وصول خواهد شد.

ناظمی ادامه داد: استراماچونی باید شماره حساب را تا ساعت 12 روز جمعه اعلام می کرد اما وقتی ساعت 15 شماره حساب را آورده بود بانک ها بسته شده بود و روزهای شنبه و یکشنبه هم تعطیل است و قطعا روز دوشنبه پول درحساب ایشان خواهد ماند. 

وی درمورد انتخاب مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: بعد از استعفای امیرحسین فتحی مدیران مختلفی آمدند و صحبت کردند. آقای فتح الله زاده هم جزو گزینه ها بودند که در وزارت ورزش حاضر شدند. بااین حال قبل از معرفی مدیرعامل باید هیات مدیره ترمیم شود.

وی در این مورد ادامه داد: فتحی از هیات مدیره کنار گذاشته خواهد شد و علی فتح الله زاده به همراه یک نفر دیگر به عنوان اعضای جدید هیات مدیره منصوب خواهند شد.

کد خبر 4797650

منبع: مهر

کلیدواژه: علی فتح الله زاده امیرحسین فتحی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس آندره استراماچونی کشتی آزاد تیم فوتبال شهر خودرو مشهد وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتسال فوتسال تیم ملی فوتسال ایران مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران تکواندو تیم فوتبال پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۷۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر امیرآبادی‌زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل و پیگیری‌های صورت گرفته براساس تصویب‌نامه ۱۴ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ هیات وزیران امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه) و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

براساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، امیرآبادی‌زاده تاکید کرد: پیگیری و هماهنگی‌های زیادی انجام شد تا افزایش مصوب هیات وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود، در زمان واریز حقوق‌ها نیز عملیاتی شود که خوشبختانه این مهم انجام شد.

کد خبر 845298 منبع: ایسنا برچسب‌ها حقوق و دستمزد خبر مهم بازنشستگی

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • واریز حقوق بازنشستگان تا ساعاتی دیگر
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • حواشی «مست عشق» همچنان ادامه دارد/ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد