Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبه چشمی در دقایق پایانی بازی با شاهین بوشهر با ناراحتی نقاط ضعف خط دفاعی را به صالح مصطفوی، آنالیزور استقلال منتقل کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بعد از پیروزی 4 بر یک استقلال مقابل شاهین بوشهر در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال که با گلزنی مجدد شیخ دیاباته و صدرنشینی‌اش در جدول گلزنان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همراه با تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی مانند سابق به تکرار خوشحالی بعد از گل معروفش با همراهی هواداران پرداخت.

* به دلیل انتشار فایل صوتی محمدرضا احمدی گزارشگر این مسابقه در دیدار مقابل شهرخودرو، هواداران استقلال علیه این گزارشگر شعار دادند. 

* آرش رضاوند نیز که گل اول استقلال را در این دیدار به ثمر رساند بعد از اتمام بازی به سمت همان جایگاهی که زمانی به عنوان هوادار به تشویق استقلال می‌پرداخت رفت و شادی‌اش را با تماشاگران حاضر در آن قسمت تقسیم کرد. تعداد دیگری از بازیکنان استقلال نیز با رفتن به سمت هواداران از حضور آنها در ورزشگاه تشکر کردند.

* بعد از اینکه در دقایق پایانی در یکی از صحنه‌های بازی مهاجم شاهین بوشهر با حسینی دروازه بان استقلال در موقعیتی تک به تک قرار گرفت که البته حسینی توپ را مهار کرد. روزبه چشمی به سرعت خود را به کنار زمین و نزد صالح مصطفوی، آنالیزور استقلال رساند و با ناراحتی نقاط ضعف آن قسمت از خط دفاعی را به او منتقل کرد. 

* در پایان این مسابقه نیز هواداران استقلال مانند دیدارهای گذشته علیه سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان شعار دادند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر فوتبال ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم استقلال تهران و شمس آذر قزوین از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

* با توجه به جریمه ۳۰۰ میلیونی حسین حسینی توسط کمیته اخلاق به دلیل اتفاقاتی که در دیدار این تیم برابر مس رفسنجان رخ داد، هواداران استقلال از کاپیتان آبی پوشان خواستند یک شماره کارت بدهد تا آنها جریمه ۳۰۰ میلیونی وی را پرداخت کنند.

* با نتیجه ای که پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان به دست آورد و موقتا با یک بازی بیشتر صدرنشین لیگ شد امروز هواداران پرتعدادی به ورزشگاه آمدند تا از تیم شان حمایت کنند و دوباره به صدر برگردد.

* حدود ۳۰۰ تن از هواداران شمس آذر قزوین در ورزشگاه حاضر بوده و از تیم خود حمایت می کردند.

* روزبه چشمی که دویستمین بازی خود را برای استقلال انجام داد امروز از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و طرفداران استقلال به او تبریک گفتند.

* گوستاو بلانکو که در دو بازی قبل استقلال موفق به گلزنی شده بود امروز مورد تشویق قرار گرفت و هواداران استقلال از او خواستند در این دیدار هم دروازه شمس آذر را باز کند.

* مهدی هاشمی نسب همانند بازی های گذشته هنگام ورود به زمین مورد حمایت هواداران استقلال قرار گرفت و تشویق شد.

* هواداران استقلال هنگام ورود اتوبوس آبی پوشان به ورزشگاه از جواد نکونام خواستند با پیروزی در این دیدار صدرنشینی را دوباره از آن استقلال کند.

* چند تن از بازیکنان شمس آذر به سمت محمد نوازی رفته و با او خوش و بش کردند.

* امیرحسین صادقی مدافع و کاپیتان پیشین استقلال هم به ورزشگاه آمد تا از نزدیک شاهد دیدار آبی پوشان برابر شمس آذر قزوین باشد.

کد خبر 6082726

دیگر خبرها

  • شبی که سی هزار هوادار روی کول نکونام پریدند
  • چشمی: باید از بازی با شمس آذر درس بگیریم/ بازی آسانی در لیگ نداریم+فیلم
  • چشمی: تغییری در شرایط استقلال رخ نداد/ کارمان را سخت کردیم
  • واکنش جالب هواداران به جریمه کاپیتان: شماره کارت بده!
  • اتفاق جالب قبل از بازی استقلال؛ هواداران شماره کارت حسینی را خواستند
  • هواداران شماره کارت حسینی را خواستند/تشویق بازیکنی که ۲۰۰ تایی شد
  • طرح موزاییکی هواداران استقلال برای بازی با شمس آذر؛ نکو با قلب آبی! + عکس
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • ادامه شعارهای زننده در روز پیروزی سپاهان
  • دعوت نکونام از هواداران: به استادیوم بیایید