Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهنوش طباطبایی، بازیگر اصلی نمایش مری پاپینز، با انتشار پستی در اینستاگرام، خطاب به دیوید بکام نوشت: من قشنگتر مری رو بازی می‌کنم. حیف که دستشون از اینجا کوتاه است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهنوش طباطبایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که این روز‌ها درگیر بازی در نقش اصلی نمایش موزیکال «مری پاپینز» است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، دیوید بکام را خطاب قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنوش طباطبایی عکسی را که روز گذشته بکهام از پشت صحنه نمایش مری پاپینز در لندن منتشر کرده بود به اشتراک گذاشت و نوشت:

به نظرم اگه جناب دیوید بکام به تماشای مری پاپینز ما می‌توانستند بیایند، متوجه می‌شدند که من قشنگتر مری رو بازی می‌کنم. حیف که دستشون از اینجا کوتاه است.

شایان ذکر است، نمایش موزیکال «مری پاپینز»، ماجرای زنی است که با ورودش به خانواده آقای بنکس به عنوان پرستار بچه، ماجرا‌های عجیبی رقم می‌زند که همه اعضای خانواده را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دیوید بکام نمایش مری پاپینز بهنوش طباطبایی دیوید بکام نمایش مری پاپینز محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران لیگ برتر پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم ملی فوتبال ایران یوونتوس لیونل مسی وینفرد شفر برانکو منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) ارتش اسرائیل بقایای موشک بالستیک ایرانی را به نمایش گذاشت

(تصاویر) ارتش اسرائیل بقایای موشک بالستیک ایرانی را به نمایش گذاشت

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سرمربی مشهور به گل خورده (عکس)
  • لباس عروس لاکچری بازیگر زن معروف؛ «سوگل خلیق» عروس شد؟ + عکس
  • بلایی که بازیگر زن معروف در کودکی بر سر گربه‌ها آورد + ویدئو
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری عجیب؛ تغییر باورنکردنی این بازیگر را ببینید!
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • عروسی بازیگر مشهور ایرانی و همسر فرانسوی اش
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • (عکس) نخستین تصویر بازیگر یاغی در یک سریال جدید
  • (تصاویر) ارتش اسرائیل بقایای موشک بالستیک ایرانی را به نمایش گذاشت