Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@10:59:34 GMT

واکنش وزارت ورزش به خداحافظی استراماچونی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۸۰۸۶

واکنش وزارت ورزش به خداحافظی استراماچونی

سخنگوی وزارت ورزش و جوانان گفت: صبح دوشنبه پول در حساب سرمربی ایتالیایی استقلال ا علام وصول می‌شود.

به گزارش مشرق، مازیار ناظمی در گفت‌وگو با خبر شبکه سه درمورد اینکه پولی به حساب استراماچونی واریز نشده گفت: جمعه پول به حساب او واریز شده است و اکنون این پول مثل هلدینگ قرار دارد و اعلام وصول آن به استراماچونی دوشنبه صبح انجام خواهد  و او دوشنبه صبح می‌تواند  پول را در حسابش مشاهده کند خلف وعده‌ای از طرف ما انجام نشده است تمام مراحل با دقت و خوش حسابی انجام شده شاید یک سوء تفاهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به علاقه‌ای که استراماچونی به تیم استقلال و هوادارانش داشت فکر نمی‌کردیم چنین بحثی در روز بازی استقلال مطرح شود. استقلال و فوتبال بزرگتر از همه هستند پولش هم پرداخت می‌شود و اعلام وصول بانک ایتالیایی هم دریافت کرده‌ایم و هیچ کلافی وجود ندارد. 

سخنگوی وزارت ورزش تصریح کرد:‌ استراماچونی باید ساعت 12 ظهر جمعه شماره حسابش را اعلام می‌کرد که این اتفاق تا ساعت 3 عصر روز جمعه رخ نداد  و در آن زمان ساعت کاری بانک‌ها تمام شده بود دوشنبه پول در حساب ایشان است. پول را به صورت نقدی از ترکیه با ایتالیا منتقل کردیم و در آنجا قرار بود شماره حساب جدیدی استراماچونی به ما بدهد که به جای ساعت 12 ظهر جمعه ساعت 3 ایشان این شماره حساب را فرستادند و ما پول را واریز کردیم. 

بیشتر بخوانید:

فتح الله زاده رسما به استقلال بازگشت

ناظمی در مورد احتمال مدیرعاملی فتح‌الله زاده در استقلال و حضور ایشان در وزارت ورزش گفت : بعد از پذیرش استعفای فتحی مدیرعامل استقلال گزینه‌های مختلف مطرح شدند. فتح‌الله زاده هم امروز به وزارت ورزش آمد اما با وزیر دیداری نداشتند و با بخش‌های دیگر صحبت کردند ابتدا باید هیات مدیره باشگاه استقلال ترمیم شود  که فتحی قطعا از هیات مدیره جدا می‌شود و امروز فتح‌اله زاده به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره به باشگاه اضافه شده است. هیات مدیره جدید مدیرعامل باشگاه را انتخاب و به وزیر معرفی می‌کند.

وی با اشاره به رابطه خوب وزیر با ورزشکاران گفت: امروز به همراه جناب سلطانی‌فر وزیر ورزش در اردوی استقلال حاضر شدیم و ووریا غفوری کاپیتان استقلال 40 دقیقه با وزیر ورزش صحبت کردند و دغدغه‌هایشان را با وزیر مطرح کردند. وزارت ورزش با دو تیم استقلال و پرسپولیس رابطه خوبی دارد و فاصله‌ای بین وزارت ورزش با ورزشکاران و قهرمانان نیست. 

 سخنگوی وزارت ورزش تاکید کرد: هواداران استقلال هم نگران نباشند، استقلال و پرسپولیس امروز هم نتایج خوبی در لیگ گرفتند و وزارت ورزش هیچ کوتاهی در پرداخت استراماچونی انجام نداده است شاید اگر 2-3 ساعت زودتر استراماچونی شماره حسابش را اعلام می‌کرد سوء تفاهمی هم که بوده برطرف می‌شد. صبح دوشنبه اعلام وصول پول در حساب استراماچونی قابل مشاهده است. 

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق سلبریتی ها سهمیه بندی بنزین آندرا استراماچونی وزارت ورزش استقلال مازیار ناظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»

یک مقام آمریکایی گفت که وزارت امنیت داخلی این کشور از زمان حمله ایران به اسرائیل هیچ «تهدید خاص یا معتبری» برای آمریکا شناسایی نکرده است.

به گزارش جماران، یک مقام آمریکایی گفت که وزارت امنیت داخلی این کشور از زمان حمله ایران به اسرائیل هیچ «تهدید خاص یا معتبری» برای آمریکا شناسایی نکرده است.

وی افزود که آمریکا با شرکای خود به ارزیابی شرایط تهدید ادامه می‌دهد. 

«الخاندرو مایورکاس» وزیر امنیت داخلی آمریکا اوایل ماه جاری میلادی به خبرنگاران گفته بود که در بحبوحه درگیری در خاورمیانه، وضعیت تهدیدکننده تشدید شده است. 

یک سخنگوی وزارت امنیت داخلی در این‌باره گفت که آژانس فدرال به نظارت بر وضعیت ادامه می دهد و از مردم می‌خواهد که هوشیار باشند.

دیگر خبرها

  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • واکنش وزیر امنیت داخلی آمریکا به عملیات «وعده صادق»
  • هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • صدقی: وزیر ورزش از تصویب و اجرای مقررات ضدورزشی جلوگیری کند
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • تذکر قانونی معاون زنان رئیس‌جمهور در توییتر؛ وزیر ورزش درمورد دختران جیمی‌جامپ باید پاسخگو باشد! (+عکس)
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر بورسیه می‌شوند