Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، " حجت الاسلام اکبری" شامگاه شنبه درآیین معارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان آمل گفت: پایین بودن آستانه تحمل وصبرکمتر مردم باعث بروز جرائم مختلف میشود که می توان با کمی صبر وحوصله بیشتر از بسیاری از این جرائم که حتی باعث وقوع قتل هم شده، پیشگیری کرد. وی با بیان اینکه دستگاه قضایی درعین حال به دنبال نگاه مهربانانه برای برخورد با پرونده های از این دست هست، درعین حال از مردم نیز درخواست کرد که زمینه حضور خود را در زندان ها فراهم نکنند و سعی کنند که بیشتر از خود مراقبت کنند ومرتکب جرم وخطایی نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 زندان زدایی برای کاهش سوابق افراد رئیس کل دادگستری مازندران دربخش دیگری از سخنان خود با تاکید براینکه درخواست جدی مردم از مسئولان قضایی برخورد مهربانانه واجرای عدالت قضایی است، گفت: درمجموعه قضایی به خصوص درمدیریت فعلی، تکریم از ارباب رجوع وصاحبان پرونده های قضایی ضروری است و یکی از وظایف مهم مجموعه دادگستری ودادستانها نظارت جدی بر این امور است. حجت الاسلام اکبری، یکی از وظایف عمده ومحوری دادستان را رسیدگی به امور زندانیان دانست وگفت: مدیران مجموعه های قضایی ودادستانها باید نسبت به معرفی افراد به زندان حتی کمتر از یک روزباشد، احتیاط کنند  وکمتر افراد را تا پیش از صدور رای قطعی به زندان معرفی نشوند. وی اضافه کرد، که مردم هم باید به سرنوشت وآینده خود آگاه وهوشیار باشند که سوابق خودشان را با یک روز زندان رفتن به خطر نیاندازند. سیاست دستگاه قضا حمایت از تولیدکنندگان  رئیس کل دادگستری مازندران دربخش دیگری از سخنان خود به جایگاه مهم شهرستان آمل در بخش تولید واستقراربیشترین تعداد واحدهای صنعتی استان دراین شهرستان اشاره کرد وگفت: وظیفه دستگاه قضاء ومطالبه جدی تولیدکنندگان، حمایت ازآنها درشرایط حساس کشور با توجه به تحریم های ظالمانه ونابرابر دشمن است. حجت الاسلام اکبری ادامه داد، دستگاه قضایی سیاست حمایتی خود مبنی برحمایت از صاحبان صنایع وسرمایه گذاران مشروع وقانومند تکلیف ووظیفه خود می داند وحتی درتحقق این سیاست خود به برگزاری نشست ها وجلسات اکتفا نکرده و حتی دربازدیدهای میدانی از واحدهای دارای مشکل هدایت کرده است. وی درعین حال یادآورشد، که بخشنامه جدی هم دراین خصوص داریم که هیچ واحد تولیدی دراستان نباید تعطیل شود، چرا که در زمان وشرایط حساس تحریم، باید از این موقعیت ها استفاده ودست تولید کنندگان را گرفت وحمایت کرد.  اصلاح نظام ورشکستی رئیس کل دادگستری مازندران همچنین دربخش دیگری اصلاح نظام ورشکستگی به خصوص اجرای آن درشهرستان آمل را به صورت جدی مورد تاکید قرار داد وگفت: درموضوع ورشکستگی وطولانی بودن فرایند آن برای برخی واحدها، ضررهای دوچندانی را به همراه داشته است که باید بررسی همه جانبه شود. به گزارش خبرنگارمهر، دراین آیین و با حکم آیت‌الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، " محمد کریمی" به عنوان دادستان جدید و عمومی شهرستان آمل که با حدود ۳۵ سال به عنوان یکی ازجوان ترین دادستان های کشور محسوب می شود، معارفه و " علی طالبی " دادستان سابق تودیع شد. کد خبر 4797667

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری مازندران محمد صادق اکبری مراسم تودیع و معارفه انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر ایلام مجلس شورای اسلامی گرگان قزوین بارش برف یاسوج ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند شهرکرد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است

به گزارش جام جم آنلاین، ناصر کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضایی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، تأکید کرد اتهامات مطروحه در پرونده علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار بوده و طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

کنعانی به مقامات آرژانتینی توصیه کرد از طرح اتهامات بی‌پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان/ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • توقف برداشت شن و ماسه از منطقه باغ شاه توسکستان گرگان؛ تشکیل پرونده برای مدیران متخلف
  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان