Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، میشو کریستیچوویچ، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر استقلال اظهار کرد: صادقانه بگویم که استقلال تیم خوبی است و برنده مسابقه شد. همه دیدند که نمی‌خواستیم اتوبوس پارک کنیم و ضد حمله بزنیم. استقلال موقعیت‌های زیادی داشت، البته که ما هم شانس داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان زیادی در این مسابقه زمین خوردند که این موضوع حرفه‌ای  نیست. به عنوان یک ورزشی بگویم که از داوران راضی نبودم.

او ادامه داد:‌ داوران نتیجه دو مسابقه آخر ما را تغییر دادند. امروز نیز یک یا دو پنالتی برای ما اعلام نشد. باز هم می‌گویم که استقلال تیم بسیار خوبی است و آن‌ها به خوبی بازی‌سازی و برنامه‌ریزی کردند. اگر پنالتی گرفته می شد نمی‌توانم بگویم که ما برنده بودیم یا مساوی می کردیم. استقلال بهترین تیم ایران است و در این بازی مستحق برد بود. آن‌ها بهترین فوتبال را بازی می کنند.

سرمربی شاهین اضافه کرد: از مانی که به این‌جا آمدم از بازیکنانی استفاده می‌کنم که عملکرد خوبی در تمرین دارند. از هیچکس اسم نپرسیدم و مهم نیست در کدام تیم بودند. من ۴ مسابقه قبل از این دیدار به تیم اضافه شدم و ما در جریان مسابقه گل نخورده بودیم و تنها دو گل از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم. تا قبل از این مسابقه عملکرد دفاع ما بسیار خوب بود. مقصر گل‌های امروز ما خط میانی تیم بود و به همین دلیل است که استقلال یک تیم عالی است. آن‌ها توپ را می گیرند و رو به جلو حرکت می کنند. خدا به قائدی استعداد داده؛ او دریبل می‌کند و گل می‌زند. ماکس از همه دروازه بان‌ها بهتر است و اگر دروازه‌بان دیگری بهتر باشد بازی می‌کند. دلیلی وجود ندارد وقتی کسی در تمرین خوب نیست از او استفاده کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آبا ابزار کافی در تیمش وجود دارد یا خیر بیان کرد:  از وقتی که آمدم یک بد شانسی در تیم ما وجود دارد. اول اینکه زمان کافی در اختیار نداشتیم و باید هر ۴ روز یک بار با تیم های بزرگی بازی کردیم. این یک بدشانسی برای ما بود البته داوران نیز در نتایج ما مقصر بودند. امیدوارم با کمک کادر مدیریتی بازیکنان جدید به تیم اضافه شوند. شاهین در لیگ برتر باقی خواهد ماند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال تهران کریستیچوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم

به گزارش ورزش سه، دقیقی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: جا دارد قبل از صحبت درباره مباحث فنی از حضور هواداران قزوینی که با حضورشان باعث قوت قلب ما شدند تشکر کنیم و همچنین هواداران استقلال که فضای خوبی در استادیوم شکل دادند. بازی خوبی بود و شور و نشاط خوبی را شکل دادند.

او در ادامه گفت: بازی سنگینی بود و استقلال یکی از روزهای خوب خود را دشت سر گذاشت و در نیمه اول ما بد بودیم. در نیمه اول هیچ اشتراکی با شمس آذر همیشگی نداشتیم و بین نیمه با تندی با بازیکنان برخورد کردم و خواهان تغییر روند عملکردشان شدم. با این حال در ابتدای نیمه دوم هم خوب نبودیم و گل دوم و سوم را خوردیم. با این حال در دقایقی که خوب بودیم دو گل زدیم و شانس زدن گل سوم را هم داشتیم.

دقیقی درباره صحنه پنالتی استقلال هم گفت : آقای کاظمی یکی از داوران خوب فوتبال ماست اما به قطع می گویم که ابدا پنالتی نبود. در چند صحنه دیگر هم اشتباهاتی صورت گرفت.  اگر پنالتی بود که باید اخراج می کرد اما در لحظه آخر هم یک شارژ بازیکن ما شد که باید پنالتی می شد اما قضاوت خوبی را شاهد نبودیم و امیدوارم این داور خوب ما در ادامه شرایط خوبی را دنبال کند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • حردانی: داور می‌توانست خطای روی من را هم پنالتی بگیرد
  • سعید دقیقی: پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • خطر از بیخ گوش استقلال گذشت/ بازیکنان تمرکزشان را از دست دادند
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می‌شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • سعید دقیقی: پنالتی استقلال درست نبود/ پنالتی شمس آذر گرفته نشد
  • مدافع شمس آذر باید اخراج می شد/ پنالتی استقلال درست بود
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر در نیمه اول
  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر