Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@05:21:12 GMT

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در بندرعباس گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۹۸۳۶۲

نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در بندرعباس گشایش یافت

دهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از سری برنامه های کنگره ملی شهدای هرمزگان در بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رضا کمالی زرکانی »، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در آیین آغاز به کار این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با حضور ۱۰۰ ناشر در طبقه فوقانی مسجد جامع بندرعباس دایر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ۱۰ هزار و ۹۰۰ عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت در این نمایشگاه عرضه شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان عنوان کرد: نمایشگاه کتاب دفاع مقدس از امروز ۲۳ آذر تا ۲۹ ماه جاری به مدت ۷ روز میزبان علاقه مندان است.

 

وی با اشاره به غرفه مربوط به آثار تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری، گفت: کارشناسانی برای معرفی این آثار در این غرفه حضور دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان هرمزگان ۴۱ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس چاپ شده است، افزود: تعدادی از کتاب ها در دیدار دست اندرکاران کنگره با رهبری، خدمت معظم له عرضه خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر مسجد جشنواره مدهامتان روستایی فهما شیراز کنگره ملی شهدای هرمزگان نمایشگاه کتاب دفاع مقدس بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی میلیاردی در میناب

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید چغازردی روز گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری محور میناب به بندرعباس به یک دستگاه سواری نیسان XTRAIL مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: در بررسی مدارک مشخص شد شماره بدنه درج شده با مشخصات درج شده وسیله نقلیه در سندمطابقت ندارد و خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان اقتصادی، ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • گشایش نمایشگاه مشاغل در الوند + فیلم
  • گشایش نمایشگاه دستاورد‌های دانش آموزان عشایر جرقویه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • ارزش بار هوایی ۳۵ درصد بازار حمل و نقل است
  • گشایش نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • بنیاد امسال حضور پررنگ تری در نمایشگاه کتاب دارد