Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن پیشین استقلال می‌گوید آماده توافق با این تیم برای گرفتن طلبش بوده اما مدیران باشگاه با او تماس نگرفتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بویان نایدنوف ، بازیکن دو فصل پیش باشگاه استقلال که در زمان سرمربیگری وینفرد شفر به این تیم اضافه شد در خصوص شکایتش از این باشگاه به فیفا توضیح داد:

من از استقلال به فیفا شکایت کردم و منتظر پاسخ فیفا هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی‌خواهم درباره مبلغ آن صحبت کنم که باشگاه استقلال چه مقدار باید به من بپردازد. این مربوط به وکیل و مدیربرنامه‌های من است.

وی ادامه داد:

من تنها می‌خواهم از هواداران استقلال عذرخواهی کنم زیرا مجبور بودم راهم را از آنها جدا کنم و به دنبال پولم در دادگاه‌ها باشم.

بازیکن پیشین استقلال در خصوص مذاکره با باشگاه استقلال با توافقی دوجانبه گفت:

مدیران این باشگاه با من “رو راست” نبودند آنها برای حل کردن مشکل با من تماس نگرفتند من حتی آماده بودم که به ایران برگردم و با توافقی دوجانبه خودم را دوباره به هواداران استقلال ثابت کنم. این تقصیر من نبود که در جلسه تمرینی اول یا دوم دچار مصمومیت جدی شدم که باعث شد سه ماه و نیم از میادین به دور باشم.

بویان نایدنوف درباره انتخاب استقلال گفت:

قبل از حضور در ایران من پیشنهادهای مختلفی از تیم‌های خوب اروپایی داشتم اما با مشورتی که با مدیر برنامه‌هایمان انجام دادم تصمیم گرفتم به ایران بیایم تا خودم را در آسیا اثبات کنم اما گاهی اوقات اتفاقات آن طور که برنامه‌ریزی می‌کنیم پیش نمی‌رود. متاسفانه از زمانی که به ایران آمدم مسیر فوتبالی من تغییر کرد و آینده‌ام دگرگون شد.

وی درباره اینکه اکنون در چه تیمی عضویت دارد اظهار کرد:

من اکنون در کشورم هستم و دو جراحی انجام دادم. دوران نقاهتم را سپری می‌کنم و امیدوارم از ژانویه با تیم جدیدم دوباره به میادین بازگردم.

بویان نایدنوف در پایان عنوان کرد:

من بسیار متاسفم که درباره استقلال خبرهایی مبنی بر بدهکاری به بازیکنان مختلف می‌خوانم. چنین باشگاهی با آن همه هوادار پرشور و مهربان، شایسته چنین اتفاقاتی نیست. من برای استقلال آرزوی قهرمانی و موفقیت دارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال استقلال بازیکن پیشین استقلال باشگاه استقلال بویان نایدنوف تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی

بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل انتشار استوری توهین آمیز، به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

به گزارش میزان، بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، و به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • خبر خوش برای استقلال؛ آبی‌ها در یک قدمی آسیا
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال
  • خانم‌گل فوتبال زنان ایران به کدام تیم و بازیکن ایرانی علاقه دارد؟
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • شکایت دو برزیلی از مس رفسنجان به فیفا!
  • ۲ شکایت تازه از مس رفسنجان در فیفا/دوباره پنجره بسته می‌شود؟