Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینعلی فاتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد مقاله علمی - پژوهشی مربوط به ۴۵ نفر از معلمان محقق کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

وی افزود: کتاب های نوشته شده از سوی ۳۰ معلم نویسنده و مؤلف کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مختلف نیز در یک سال گذشته دریافت و در بانک اطلاعات پژوهشگران این استان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فعالیت های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی برجسته ای در سال های گذشته از سوی معلمان ابن استان انجام شده است.

فاتحی عنوان کرد: برخی از این فعالیت ها از سال ۱۳۹۷ تاکنون شامل ارائه ۱۵۰ اولویت پژوهشی و تصویب ۱۴ مورد از آنها در شورای تحقیقات کهگیلویه و بویراحمد، ثبت ۲۵ عنوان پایان نامه مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا، ثبت ۱۴ پروپوزال تایید شده در سامانه سمات و انجام هشت تحقیق در حوزه سوادآموزی است.

وی ابراز داشت: همه ساله تعدادی از دستاوردهای علمی، تحقیقاتی و پژوهشی معلمان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه های هفته پژوهش و فناوری این استان عرضه و در معرض دید عموم قرار می گیرد.  

فاتحی گفت: سال تحصیلی جاری نیز طرح معلم پژوهنده در کهگیلویه و بویراحمد اجرا و بر اساس آن فعالیت های علمی، تحقیقاتی و پژوهشی معلمان استان دریافت و به وزارت آموزش و پرورش ارسال می شود.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

برچسب‌ها فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد آموزش و پرورش طرح پژوهشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد آموزش و پرورش طرح پژوهشی فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد آموزش و پرورش طرح پژوهشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۹۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تقویت حمایت از تولیدکنندگان با توسعه ارتباطات مجموعه‌های علمی
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • توسعه علمی، سکوی جهش تولید